logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi klienci i przedłużone współprace w Good One PR

  PR 25.02.2020, przeczytano 578 razy

Do grona nowych klientów agencji Good One PR dołączyli Piotr Sierpiński oraz Centrum Medyczne CMP. Na przełomie roku agencja przedłużyła również współpracę z siecią POLOmarket oraz firmą Würth Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-klienci-i-przedluzone-wspolprace-w-good-one-pr,385820,artykul.html

W grudniu 2019 roku agencja rozpoczęła współpracę z Piotrem Sierpińskim - znanym stylistą fryzur, który prowadzi w Poznaniu swoje nowe atelier pod szyldem Piotr Sierpiński, Hair. Jego bogata oferta obejmuje między innymi przedłużanie, koloryzację, modelowanie i strzyżenie włosów. Good One PR odpowiada za działania z zakresu influencer marketingu, kreowania marki osobistej w mediach oraz budowania wizerunku eksperta.

Wraz z początkiem lutego 2020 roku agencja nawiązała współpracę z Centrum Medycznym CMP – polską firmą rodzinną, która jest obecna na rynku od 2002 roku. CMP aktualnie posiada 13 przychodni medycznych na terenie Warszawy, Piaseczna i Łomianek oraz współpracuje z około 300 podwykonawcami na terenie Polski. Do zadań agencji należą działania z zakresu PR produktowego i PR korporacyjnego z elementami komunikacji employer brandingowej.

Po stronie agencji dla obu klientów pracują Ewelina Jaskuła, Senior Account Executive przy wsparciu Katarzyny Zawadzkiej, Junior Account Executive. Współprace nawiązano w wyniku wygranych przetargów, obie umowy zostały zawarte na czas nieokreślony.

Dwie owocne współprace przedłużone o kolejny rok

Na przełomie roku agencja przedłużyła współpracę z Grupą POLOmarket, która została nawiązana w grudniu 2018 roku. POLOmarket na kolejny rok powierzył agencji pracę w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, influencer marketingu, obsługi biura prasowego oraz wsparcia i doradztwa w zakresie PR kryzysowego.

Kolejny, piąty już rok agencja Good One PR będzie prowadzić działania na rzecz firmy Würth Polska. Współpraca między stronami trwa nieprzerwanie od 2015 roku. Agencja odpowiada za działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, obsługę biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w zakresie promocji i reklamy.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764