logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi klienci Instytutu Monitorowania Mediów

  PR 30.04.2003, przeczytano 1880 razy

Od rozpoczęcia działalności ośrodków lokalnych, Instytut Monitorowania Mediów pozyskał kilkudziesięciu nowych klientów. Nowa usługa, jaką jest monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet, spotkała się z uznaniem najbardziej wymagających firm i instytucji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-klienci-instytutu-monitorowania-mediow,1610,artykul.html

Nowe możliwości, jakie daje monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem dotychczasowych oraz nowych klientów. Dzięki wprowadzeniu tej usługi, Instytut Monitorowania Mediów nawiązał stałą współpracę z kilkudziesięcioma firmami. Wśród nich znalazły się m. in.: Polsat, Radio Zet, Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, Ministerstwo Finansów, Bank Gospodarstwa Krajowego, Feedback/Hill and Knowlton, Carrefour, GlaxoSmithKline Farmaceutical oraz BP Polska.
Pracownicy działów PR i agencji PR otrzymują informacje z prasy regionalnej w dniu wydania gazet. Eliminuje to dotychczasowe, kilkudniowe opóźnienia w dostarczaniu wyników monitoringu prasy lokalnej, które powstawały z winy kolporterów. Na życzenie monitorowane są również regionalne stacje telewizyjne oraz rozgłośnie radiowe, co wcześniej, z przyczyn technicznych, było niemożliwe. Dzięki temu można uzyskać pełny obraz oddźwięku w mediach danej kampanii informacyjnej lub sytuacji kryzysowej. Ma to duże znaczenie przy ocenie skuteczności działań PR.
W pierwszym kwartale br. Instytut rozpoczął monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet w Płocku, Radomiu i Białymstoku. W najbliższym czasie założone będą kolejne 2 oddziały w: Opolu i Częstochowie. Dzięki temu prasa lokalna będzie monitorowana w dniu wydania w 17 ośrodkach regionalnych (Szczecin, Poznań, Wrocław, Opole, Katowice, Częstochowa, Kraków, Płock, Łódź, Toruń, Kielce, Radom, Rzeszów, Gdańsk, Olsztyn, Białystok, Lublin) oraz w Warszawie.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje 400 tytułów prasowych, 8 stacji telewizyjnych, 9 stacji radiowych oraz polskie zasoby internetu.
Instytut Monitorowania Mediów zatrudnia ponad 60 osób, obsługuje m.in. agencje public relations, firmy z branż: finansowej, IT, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, chemicznej, spożywczej, budowlanej, paliwowej, a także instytucje centralne i rządowe.
Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – organizacji zrzeszającej ponad 80 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów.
Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

www.instytut.com.pl

Źródło: IMM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764