logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi klienci w portfolio agencji Good One PR

  PR 31.05.2022, przeczytano 1147 razy

Od stycznia br. grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o 8 marek. Do obecnych klientów dołączyły zarówno firmy globalne, jak i rodzime biznesy. Wśród nich jest również fundacja, dla której agencja prowadzi działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-klienci-w-portfolio-agencji-good-one-pr,396085,artykul.html

W styczniu 2022 r. agencja nawiązała współpracę z Centrum Riviera, czyli największym centrum handlowo-rozrywkowym w północnej Polsce. Obiekt zlokalizowany w sercu Gdyni posiada jeden z najbogatszych zestawów najemców pośród wszystkich polskich galerii handlowych. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację eventów organizowanych na terenie galerii oraz patronaty medialne. Umowa została podpisana na rok. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki.

Z kolei w lutym br. do grona klientów Good One PR dołączyła globalna firma konsultingowa Kearney, która działa w naszym kraju od 1990 roku. Od 1996 roku posiada swoje oficjalne biuro w Warszawie. Na polskim rynku specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw z wielu branż. Do zadań agencji należy stworzenie i realizacja strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, działania media relations oraz opracowanie koncepcji i organizacja projektu specjalnego Kearney na polskim rynku. Współpraca obejmuje także wsparcie firmy w zakresie EB oraz doradztwo i rekomendacje w zakresie PR kryzysowego. Agencja wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań dla tej marki. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

W lutym portfolio agencji powiększyło się również o markę Instant Pot. Znana kanadyjska firma, produkująca od 2010 r. elektryczne multicookery, szturmem podbiła globalne rynki. Dzięki tym urządzeniom można przygotować pyszne i zdrowe posiłki w łatwy sposób, nawet o 70% szybciej niż gotując tradycyjnymi metodami. Oficjalnym dystrybutorem w Polsce urządzeń Instant Pot jest spółka Top Concept. Agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient sam zgłosił się do agencji.

W kwietniu agencja rozpoczęła działania dla Julinek Park. To miejsce oferujące jakościową rozrywkę dla całej rodziny, położone w Lesznie k. Warszawy. W Julinku znajduje się największy na Mazowszu park linowy oraz wiele innych atrakcji dla gości w różnym wieku. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty. Jest to współpraca projektowa, która potrwa w tym sezonie do 30 września 2022 r.  Klient sam zgłosił się do agencji.

W połowie kwietnia agencja rozpoczęła również działania dla Rabkolandu, czyli jednego z najpopularniejszych parków rozrywki w Polsce, znajdującego się w miejscowości Rabka-Zdrój. Na terenie parku można znaleźć atrakcje dla dzieci od 1 do 12 lat, choć na miejscu bardzo dobrze odnajdują się także dorośli. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty. Umowa została podpisana do 30 września – czyli do końca sezonu trwającego w Rabkolandzie. Agencja realizowała działania komunikacyjne dla tego parku rozrywki również w poprzednim roku.

W kwietniu agencja Good One PR nawiązała współpracę z BIG InfoMonitor. To wiodące Biuro Informacji Gospodarczej, gromadzące i udostępniające informacje o wiarygodności płatniczej uczestników rynku. Łacznie z danymi BIK, baza BIG InfoMonitor składa się z ponad 6 mln informacji o długach i jest jedną z największych w Polsce. Przez 18 lat dzięki BIG InfoMonitor, wierzycielom udało się odzyskać ponad 50 mld zł. W ramach współpracy agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, w tym media relations oraz pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR oraz działania real time marketing. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki.

W maju agencja rozpoczęła pracę dla Fundacji Saventic, której głównym zadaniem jest wspieranie szybszej diagnostyki chorób rzadkich. W tym celu Fundacja bezpłatnie udostępnia innowacyjną aplikację, przez którą pacjent może bezpiecznie przesłać kwestionariusz oraz dane medyczne. Otrzymane dokumenty są analizowane zarówno przez innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji, jak i konsylium lekarskie wyspecjalizowane w zakresie chorób rzadkich. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii oraz zaangażowaniu ekspertów, każda osoba jest traktowana indywidualnie, a czas diagnozy może zostać znacznie skrócony - z kilku lat do kilku miesięcy, a nawet tygodni. Agencja odpowiada za działania media relations, doradztwo wizerunkowe oraz monitoring mediów. Klient sam zgłosił się do agencji, która realizuje dla niego swoje działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

W maju do grona klientów agencji dołączyła Useme. To istniejąca od 2013 roku platforma dla freelancerów oraz zleceniodawców z siedzibą we Wrocławiu. W bazie Useme znajduje się ponad 50 000 freelancerów z takich dziedzin jak IT, grafika, copywriting, marketing, tłumaczenia i inne. Platforma zajmuje się wszystkimi kwestiami prawnymi i podatkowymi po stronie freelancera i zleceniodawcy, a także umożliwia rozliczanie podwykonawców zagranicznych. Obecnie Useme jest liderem rozliczeń pracy zdalnej w Polsce oraz Europie Centralnej i Wschodniej. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację skierowaną do partnerów biznesowych oraz wolnych strzelców, realizację działań PR oraz koncepcje kreatywne. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.

Całość działań dla Centrum Riviera, Instant Pot, Parku Julinek oraz Fundacji Saventic realizuje zespół konsumencki Good One PR, na czele z Iloną Rutkowską, PR Account Manager. Za działania PR dla Rabkolandu odpowiada Marta Paczka, Senior Account Executive, a za działania dla Useme – Paulina Bartkowska, Senior Account Executive. Z kolei za projekty Kearney oraz BIG InfoMonitor odpowiada zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, Senior Account Manager. Nad całością prac czuwa Ewelina Puławska, Account Director w Good One PR.

W gronie obecnych klientów agencji Good One PR znajdują się również takie marki jak m.in. Kontigo, Wurth Polska, Coccodrillo, Speedmail, Glosel (marki TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl) czy HempKing.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764