Agencja Brand New Heaven poszerza swoje kompetencje i zaczyna oferować usługi eventowe. Do agencji dołączyli Marta Woźniak i Maciej Sikorski. Będą zarządzać nowym działem BNH EVENTS.
Nowa dywizja dopełni ofertę agencji Brand New Heaven. Skupi się ona przede wszystkim na tworzeniu dedykowanych formatów dla marek, które są otwarte na nowatorskie, nieszablonowe rozwiązania, łączące w sobie elementy strategii i kreacji oraz aktywacji marki. Na czele nowego działu BNH EVENTS staną Marta Woźniak i Maciej Sikorski.
Marta Woźniak objęła stanowisko Head of Concept Development. W BNH EVENTS odpowiedzialna będzie za prowadzenie i rozwijanie kompetencji zespołu kreatywnego w kontekście złożonych projektów marketingowych. Marta wspomoże również Macieja Sikorskiego w rozwijaniu istniejących już relacji biznesowych.
Z kolei Maciej Sikorski obejmuje stanowisko Head of Business Development. Odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie istniejących już relacji biznesowych agencji. Wieloletnie doświadczenie Maćka pozwoli na łączenie i synergię działań sprzedażowych pomiędzy Brand New Heaven i BNH EVENTS. Do jego obowiązków należeć będzie również kompleksowy nadzór nad działem client service.
Zarówno Maciej jak i Marta raportują bezpośrednio do Zarządu agencji.
- BNH EVENTS powstało w odpowiedzi na potrzeby rynku i liczne zapytania obecnych klientów agencji w związku z rosnącą potrzebą tworzenia wielowymiarowych kampanii reklamowych po okresie pandemii. Uznaliśmy, że warto się rozwijać w tym kierunku, dlatego zatrudniliśmy świetnych specjalistów w tej dziedzinie – mówi Robert Pietrzyk, Managing Partner agencji BNH.
Misją BNH EVENTS jest kształtowanie nowej jakości na rynku nie tylko eventowym, ale ogólnie pojętej reklamy. Zarówno Brand New Heaven, jaki BNH Events łączą swoje kompetencje, co od początku skutkuje wszechstronnym i dogłębnym zrozumieniem potrzeb klienta i w pełni dedykowanymi rozwiązaniami.
Maciej Sikorski od 15 lat pracuje w branży marketingowo-reklamowej, często zajmując się projektami z pogranicza sportu i rozrywki. W Brand New Heaven zajął stanowisko Head of Business Development, biorąc pod swoje skrzydła również bliską mu działalność eventową. Maciej zdobywał doświadczenie m.in. w grupie Mediacap oraz w Havas Sports&Entertaiment. W latach 2017-2019 zajmował stanowisko commercial&sales directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych. W swojej karierze realizował projekty dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Jest także promotorem bosku zawodowego i CEO w grupie Deal Punch Promotions.
Marta Woźniak jest związana z branżą eventową od 8 lat. Stworzyła dotąd kilkadziesiąt koncepcji dla klientów z różnorodnych branż m.in.: BMW, Orlen, Energa, Realme, PZU, PKO BP, OTODOM, Nivea, Leroy Merlin, Stalgast, Wyborowa Pernod Ricard. Specjalizuje się w kreacji złożonych projektów marketingowych, promujących marki w niestandardowy sposób. W BNH Events zajęła stanowisko Head of Concept Development. Do tej pory pełniła rolę dyrektora kreatywnego w agencjach MyPlace i EMLAB.
Źródło: Brand New Heaven