logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi ludzie i usługi w agencji Brand New Heaven

  PR 25.05.2021, przeczytano 579 razy
ilustracja

Agencja Brand New Heaven poszerza swoje kompetencje i zaczyna oferować usługi eventowe. Do agencji dołączyli Marta Woźniak i Maciej Sikorski. Będą zarządzać nowym działem BNH EVENTS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-ludzie-i-uslugi-w-agencji-brand-new-heaven,391612,artykul.html

Nowa dywizja dopełni ofertę agencji Brand New Heaven. Skupi się ona przede wszystkim na tworzeniu dedykowanych formatów dla marek, które są otwarte na nowatorskie, nieszablonowe rozwiązania, łączące w sobie elementy strategii i kreacji oraz aktywacji marki. Na czele nowego działu BNH EVENTS staną Marta Woźniak i Maciej Sikorski.

Marta Woźniak objęła stanowisko Head of Concept Development. W BNH EVENTS odpowiedzialna będzie za prowadzenie i rozwijanie kompetencji zespołu kreatywnego w kontekście złożonych projektów marketingowych. Marta wspomoże również Macieja Sikorskiego w rozwijaniu istniejących już relacji biznesowych.

Z kolei Maciej Sikorski obejmuje stanowisko Head of Business Development. Odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie istniejących już relacji biznesowych agencji. Wieloletnie doświadczenie Maćka pozwoli na łączenie i synergię działań sprzedażowych pomiędzy Brand New Heaven i BNH EVENTS. Do jego obowiązków należeć będzie również kompleksowy nadzór nad działem client service.

Zarówno Maciej jak i Marta raportują bezpośrednio do Zarządu agencji.

- BNH EVENTS powstało w odpowiedzi na potrzeby rynku i liczne zapytania obecnych klientów agencji w związku z rosnącą potrzebą tworzenia wielowymiarowych kampanii reklamowych po okresie pandemii. Uznaliśmy, że warto się rozwijać w tym kierunku, dlatego zatrudniliśmy świetnych specjalistów w tej dziedzinie – mówi Robert Pietrzyk, Managing Partner agencji BNH.

Misją BNH EVENTS jest kształtowanie nowej jakości na rynku nie tylko eventowym, ale ogólnie pojętej reklamy. Zarówno Brand New Heaven, jaki BNH Events łączą swoje kompetencje, co od początku skutkuje wszechstronnym i dogłębnym zrozumieniem potrzeb klienta i w pełni dedykowanymi rozwiązaniami.

Maciej Sikorski od 15 lat pracuje w branży marketingowo-reklamowej, często zajmując się projektami z pogranicza sportu i rozrywki. W Brand New Heaven zajął stanowisko Head of Business Development, biorąc pod swoje skrzydła również bliską mu działalność eventową. Maciej zdobywał doświadczenie m.in. w grupie Mediacap oraz w Havas Sports&Entertaiment. W latach 2017-2019 zajmował stanowisko commercial&sales directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych. W swojej karierze realizował projekty dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Jest także promotorem bosku zawodowego i CEO w grupie Deal Punch Promotions.

Marta Woźniak jest związana z branżą eventową od 8 lat. Stworzyła dotąd kilkadziesiąt koncepcji dla klientów z różnorodnych branż m.in.: BMW, Orlen, Energa, Realme, PZU, PKO BP, OTODOM, Nivea, Leroy Merlin, Stalgast, Wyborowa Pernod Ricard. Specjalizuje się w kreacji złożonych projektów marketingowych, promujących marki w niestandardowy sposób. W BNH Events zajęła stanowisko Head of Concept Development. Do tej pory pełniła rolę dyrektora kreatywnego w agencjach MyPlace i EMLAB.

Źródło: Brand New Heaven

www.brandnewheaven.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764