logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi menedżerowie w Defence24

  PR 18.08.2022, przeczytano 244 razy
ilustracja
Witold Moszyński

Defence24 to grupa serwisów poświęconych szeroko rozumianej tematyce bezpieczeństwa. Pierwszy i największy serwis – Defence24, stworzony niemal 10 lat temu przez obecnego prezesa, Piotra Małeckiego stał się eksperckim medium poświęconym zagadnieniom wojskowości, militariów a także przemysłowi zbrojeniowemu. Dziś grupę tworzą także Energetyka24, InfoSecurity24, CyberDefence24. W ostatnim czasie w grupie Defence24 nastąpiły zmiany: Zarząd Defence24 został poszerzony o dwóch nowych członków zarządu. Do Piotra Małeckiego, pełniącego funkcję Prezesa Zarządu, dołączyli Witold Moszyński – Członek Zarządu ds. Korporacyjnych oraz August Żywczyk – Członek Zarządu ds. Operacyjnych. Do spółki dołączył również ekspert branży medialnej – Dominik Malczewski, któremu powierzono funkcję Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-menedzerowie-w-defence24,396923,artykul.html

Witold Moszyński posiada ponad 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu personelem w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych. Swoją karierę zawodową rozwijał w branży finansowej, OZE, nieruchomości, transportowej, marketingowej, rekrutacyjnej, szkoleniowej, muzycznej i eventowej, w tym w takich przedsiębiorstwach jak: Grupa PKP, D+S Europe AG, Money Expert S.A., Bancom Sp. z o.o., EPV Holding.

W Grupie Defence24, jako Członek Zarządu ds. Korporacyjnych odpowiada za zarządzanie kapitałem ludzkim, finanse i księgowość, marketing i PR oraz komunikację wewnętrzną.

Tworzymy sprawnie działającą organizację, wykorzystującą najnowsze trendy i sprawdzone metody działania na rynku medialnym. Stawiamy na projekty crossmediowe, unikalne doświadczenia naszych ekspertów oraz skuteczną komunikację i współpracę.” – podkreśla Witold Moszyński, Członek Zarządu Defence24.

August Żywczyk posiada ponad 15-letnie doświadczenie managerskie zdobyte m.in. w bankowości,
w firmach branży telekomunikacyjnej, medialnej oraz nowoczesnych technologii (TMT). Z Grupą Defence24 związany jest od 2018 roku.

Jako Członek Zarządu ds. Operacyjnych odpowiada za kreowanie i organizację wydarzeń i konferencji (w tym kluczowych eventów w branży zbrojeniowej oraz w obszarze cyberbezpieczeństwa narodowego), współpracę międzynarodową, aspekty prawne, administracyjne, informatyczne i za operacyjne zarządzanie zespołami redakcyjnymi. „Jesteśmy liderem mediów z sektora branży zbrojeniowej, jednak nie spoczywamy na laurach. Stale myślimy o nowych projektach i poszerzaniu naszych kompetencji o nowe obszary. Mając tak atrakcyjną grupę czytelników i uczestników naszych wydarzeń staramy się tworzyć kolejne, angażujące projekty i stawiać nowe wyzwania naszym zespołom.” – mówi August Żywczyk, Członek Zarządu Defence24.

Dominik Malczewski posiada ponad 20-letnie doświadczenie zdobyte w branży medialnej. Przez wiele lat pełnił m.in. funkcję dyrektora marketingu Super Expressu, Focus TV, Wydawnictwa HARDE marketing managera Dziennika Polska Europa Świat a także dyrektora e-commerce w Wydawnictwie MURATOR.

W grupie Defence 24 będzie odpowiadał za kreację nowych projektów biznesowych, zarządzanie sprzedażą i komunikację z klientami.

Dziś jakościowy content, wiedza i eksperci to największy atut. Grupa Defence24 to dynamicznie rozwijające się medium, które swoją pozycję zbudowało właśnie na jakości treści. Już dziś zbieramy tego efekty, widząc jak rozwijają się nasze serwisy i jakie emocje towarzyszą naszym publikacjom. Doceniają nas nie tylko przedstawiciele branż związanych z bezpieczeństwem, ale także pasjonaci m.in. wojska, militariów, historii, geopolityki. To wszystko ma także wymiar biznesowy - wraz z rozwojem części redakcyjnej generujemy nowe projekty komercyjne, o których będzie głośno” – zapewnia Dominik Malczewski, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Biznesu.

Źródło: Defence 24

www.defence24.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764