logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi mieszczanie w Forum Gdańsk

  PR 29.05.2018, przeczytano 1974 razy
ilustracjastrzałka

Nowi Mieszczanie to bohaterowie kampanii launchingowej FORUM Gdańsk. Kim są i dlaczego noszą kryzy?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-mieszczanie-w-forum-gdansk,36678,artykul.html

Przetarg na opracowanie komunikacji ATL wygrała Grupa Eskadra. Zadaniem agencji było stworzenie kampanii promującej FORUM Gdańsk od momentu otwarcia. Miała być unikatowa, niemożliwa do skopiowania dla innego projektu.

FORUM Gdańsk to inwestycja, które łączy przeszłość i nowoczesność, nawiązując do handlowych i miejskich tradycji Gdańska. Właśnie dlatego w poszukiwaniu konceptu kreatywnego agencja zdecydowała się sięgnąć do ducha miejsca i hanzeatyckiej przeszłości miasta. Tak zrodził się pomysł nawiązania do portretów dawnych gdańskich mieszczan. Gdańsk był od zawsze miastem ludzi wolnych, dumnych, rozmiłowanych w miejskich przyjemnościach i stylu życia. Na portretach z XVI i XVII wieku mieszczanie często nosili kryzy – ozdobne, rurkowane kołnierze, przydające noszącemu dumy i elegancji. Założyli je także bohaterowie kampanii (autentyczni gdańszczanie), których sfotografowano na malarskim tle. Tak powstały portrety Nowych Mieszczan, które pojawiły się na mieście w formie billboardów i citylightów (także ruchomych, opartych na druku soczewkowym). Kim są Nowi Mieszczanie? W badaniach społecznych to termin oznaczający przedstawicieli współczesnej miejskiej klasy średniej – obywateli miasta, którzy znaleźli w nim przestrzeń do samorealizacji. Główny przekaz kampanii? Nowi Mieszczanie to Ty i Ja – w FORUM Gdańsk znajdziemy wszystko to, co w mieście lubimy najbardziej!

Współpraca między agencją a Multi Poland (inwestorem FORUM Gdańsk) trwa od lutego 2018 roku. Eskadra jest odpowiedzialna za opracowanie strategii kampanii oraz kreacji dla wszystkich kanałów komunikacji, koordynuje zakup mediów oraz współpracuje z  innymi podmiotami – agencją Walk (eventy), agencją Inntu (PR), oraz domem mediowym Brigemedia (zakup powierzchni outdoorowych).

Źródło: Grupa Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764