logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi mieszczanie w Forum Gdańsk

  PR 29.05.2018, przeczytano 1964 razy
ilustracjastrzałka

Nowi Mieszczanie to bohaterowie kampanii launchingowej FORUM Gdańsk. Kim są i dlaczego noszą kryzy?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-mieszczanie-w-forum-gdansk,36678,artykul.html

Przetarg na opracowanie komunikacji ATL wygrała Grupa Eskadra. Zadaniem agencji było stworzenie kampanii promującej FORUM Gdańsk od momentu otwarcia. Miała być unikatowa, niemożliwa do skopiowania dla innego projektu.

FORUM Gdańsk to inwestycja, które łączy przeszłość i nowoczesność, nawiązując do handlowych i miejskich tradycji Gdańska. Właśnie dlatego w poszukiwaniu konceptu kreatywnego agencja zdecydowała się sięgnąć do ducha miejsca i hanzeatyckiej przeszłości miasta. Tak zrodził się pomysł nawiązania do portretów dawnych gdańskich mieszczan. Gdańsk był od zawsze miastem ludzi wolnych, dumnych, rozmiłowanych w miejskich przyjemnościach i stylu życia. Na portretach z XVI i XVII wieku mieszczanie często nosili kryzy – ozdobne, rurkowane kołnierze, przydające noszącemu dumy i elegancji. Założyli je także bohaterowie kampanii (autentyczni gdańszczanie), których sfotografowano na malarskim tle. Tak powstały portrety Nowych Mieszczan, które pojawiły się na mieście w formie billboardów i citylightów (także ruchomych, opartych na druku soczewkowym). Kim są Nowi Mieszczanie? W badaniach społecznych to termin oznaczający przedstawicieli współczesnej miejskiej klasy średniej – obywateli miasta, którzy znaleźli w nim przestrzeń do samorealizacji. Główny przekaz kampanii? Nowi Mieszczanie to Ty i Ja – w FORUM Gdańsk znajdziemy wszystko to, co w mieście lubimy najbardziej!

Współpraca między agencją a Multi Poland (inwestorem FORUM Gdańsk) trwa od lutego 2018 roku. Eskadra jest odpowiedzialna za opracowanie strategii kampanii oraz kreacji dla wszystkich kanałów komunikacji, koordynuje zakup mediów oraz współpracuje z  innymi podmiotami – agencją Walk (eventy), agencją Inntu (PR), oraz domem mediowym Brigemedia (zakup powierzchni outdoorowych).

Źródło: Grupa Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764