logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi pracownicy w Agencji Społem

  PR 22.10.2019, przeczytano 948 razy

Do zespołu SPOŁEM, jednej z pierwszych polskich agencji zajmujących się marketingiem społecznościowym, dołączyli Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-pracownicy-w-agencji-spolem,384431,artykul.html

Nowym zespołem social media w Agencji Społem kieruje Michał Nowiński – z wykształcenia kulturoznawca, z pasji tekściarz, rysownik, bloger i producent muzyczny. Przez wiele lat był związany z kolektywem audiowizualnym The Loveliers, odnoszącym sukcesy w środowisku internetowym oraz na falach radiowej Trójki. Realizował projekty dla firm wydawniczych, zarządzał kanałami marek w social mediach, pisał teksty i recenzje, prowadził eventy i spotkania z artystami. Media społecznościowe to jego ulubione środowisko działań marketingowych. W swojej pracy kładzie nacisk na budowanie relacji i znajomość potrzeb odbiorców. Dzień zaczyna od czarnej kawy i przeglądu informacji ze świata.

W Agencji Społem na stanowisku Social Media Manager odpowiada za kanały SM firm: Dr. Oetker, Synevo i Digel.

Diana Zbrzeźniak jako Junior Social Media Specialist rozwija swoje komunikacyjne kompetencje. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencjach PR-owych (współtworzyła strategie komunikacyjne w SM, newslettery i informacje prasowe, eventy prasowe i gale media relations, zajmowała się influencer marketingiem). Pracowała między innymi takich klientów jak: Wrangler, Lee, Parfois, Helly Hansen, Benetton, Sisley czy VAN GRAAF. Uwielbia modę, podróże małe i duże oraz social media. Praca w mediach społecznościowych jest dla niej pasją. Studiuje socjologię ze specjalizacją: PR, marketing i branding.

obrazek

Od września do zespołu Agencji Społem dołączył także Michał Staszewski zajmując stanowisko Graphic/Motion Designer. Wcześniej pracował dla Agencji Cut the Mustard, gdzie projektował animacje dla marek: Lech, H&M Music i Packhelp.

Michał to grafik z zamiłowaniem do animacji oraz motion designu. Na co dzień włóczący się po konstancińskich lasach, skąd pochodzi. Inspiracje do swoich prac graficznych czerpie z wszystkiego, co go otacza. Kocha gimnastykę, snowboard i stare, kultowe samochody.

Wspiera kreację Agencji Społem statykami oraz animacjami.

- Cieszymy się, że do naszej agencyjnej rodziny dołączyła ta pełna pasji, kreatywna trójka ekspertów. Nowy zespół to nowa energia, nowe możliwości. Już widzimy efekty świeżych pomysłów, dobrych zdjęć, zaangażowania i entuzjazmu ludzi, którzy lubią swoją pracę. Od początku istnienia firmy agencji stawiamy na indywidualne podejście do potrzeb klientów, niestandardowe rozwiązania i dobrą atmosferę. Lubimy wyzwania. Jak mówi nasza firmowa maksyma: „dbamy o relacje”. Przekłada się to na zadowolenie z pracy i jej jakość. - mówi Piotr Jeziorowski, Prezes Agencji Społem.

Źródło: Agencja Społem

www.agencjaspolem.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764