logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi pracownicy w Agencji Społem

  PR 22.10.2019, przeczytano 823 razy

Do zespołu SPOŁEM, jednej z pierwszych polskich agencji zajmujących się marketingiem społecznościowym, dołączyli Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-pracownicy-w-agencji-spolem,384431,artykul.html

Nowym zespołem social media w Agencji Społem kieruje Michał Nowiński – z wykształcenia kulturoznawca, z pasji tekściarz, rysownik, bloger i producent muzyczny. Przez wiele lat był związany z kolektywem audiowizualnym The Loveliers, odnoszącym sukcesy w środowisku internetowym oraz na falach radiowej Trójki. Realizował projekty dla firm wydawniczych, zarządzał kanałami marek w social mediach, pisał teksty i recenzje, prowadził eventy i spotkania z artystami. Media społecznościowe to jego ulubione środowisko działań marketingowych. W swojej pracy kładzie nacisk na budowanie relacji i znajomość potrzeb odbiorców. Dzień zaczyna od czarnej kawy i przeglądu informacji ze świata.

W Agencji Społem na stanowisku Social Media Manager odpowiada za kanały SM firm: Dr. Oetker, Synevo i Digel.

Diana Zbrzeźniak jako Junior Social Media Specialist rozwija swoje komunikacyjne kompetencje. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencjach PR-owych (współtworzyła strategie komunikacyjne w SM, newslettery i informacje prasowe, eventy prasowe i gale media relations, zajmowała się influencer marketingiem). Pracowała między innymi takich klientów jak: Wrangler, Lee, Parfois, Helly Hansen, Benetton, Sisley czy VAN GRAAF. Uwielbia modę, podróże małe i duże oraz social media. Praca w mediach społecznościowych jest dla niej pasją. Studiuje socjologię ze specjalizacją: PR, marketing i branding.

obrazek

Od września do zespołu Agencji Społem dołączył także Michał Staszewski zajmując stanowisko Graphic/Motion Designer. Wcześniej pracował dla Agencji Cut the Mustard, gdzie projektował animacje dla marek: Lech, H&M Music i Packhelp.

Michał to grafik z zamiłowaniem do animacji oraz motion designu. Na co dzień włóczący się po konstancińskich lasach, skąd pochodzi. Inspiracje do swoich prac graficznych czerpie z wszystkiego, co go otacza. Kocha gimnastykę, snowboard i stare, kultowe samochody.

Wspiera kreację Agencji Społem statykami oraz animacjami.

- Cieszymy się, że do naszej agencyjnej rodziny dołączyła ta pełna pasji, kreatywna trójka ekspertów. Nowy zespół to nowa energia, nowe możliwości. Już widzimy efekty świeżych pomysłów, dobrych zdjęć, zaangażowania i entuzjazmu ludzi, którzy lubią swoją pracę. Od początku istnienia firmy agencji stawiamy na indywidualne podejście do potrzeb klientów, niestandardowe rozwiązania i dobrą atmosferę. Lubimy wyzwania. Jak mówi nasza firmowa maksyma: „dbamy o relacje”. Przekłada się to na zadowolenie z pracy i jej jakość. - mówi Piotr Jeziorowski, Prezes Agencji Społem.

Źródło: Agencja Społem

www.agencjaspolem.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764