logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi seniorzy w kreacji FireFly Creation

   29.09.2010, przeczytano 1814 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 października do Działu Kreacji FireFly Creation dołączą dwie nowe osoby. Team kreatywn zasilą Łukasz Stachniak - Senior Art Director i Michał Kubik - Senior Copywriter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-seniorzy-w-kreacji-firefly-creation,11357,artykul.html

Łukasz Stachniak w branży reklamowej działa od ponad 6 lat, z czego od 5 w teamie z Michałem Kubikiem. Zaczynał jako rysownik, aby następnie przejść do pracy w agencjach reklamowych: Leo Burnett, G7, Brain, Draft fcb+Ad Fabrika i ponownie G7. Michał Kubik w branży reklamowej jest krócej tylko o rok. Pracę w reklamie rozpoczął od agencji Leo Burnett i od tej chwili nieprzerwanie działa w teamie kreatywnym z Łukaszem Stachniakiem. Zespół zajmował się dotychczas przede wszystkim obsługą klientów w zakresie ATL.

Team pracował dla wielu klientów, głównie z branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej i sportowej. Byli wśród nich m.in.: Play, PTC Era, FIAT, Warta, Kredyt Bank i Nike. Filmowe portfolio zamieścili na założonym w tym celu profilu na YouTubie: http://www.youtube.com/user/cubic1983.

Nowi kreatywni mają na koncie kilka nagród. Łukasz Stachniak jest laureatem Grand Prix na Warszawskich Spotkaniach Komiksowych w kategorii ''Komiksowy debiut roku''. W teamie z Michałem Kubikiem otrzymali też w ub.r. złoto na festiwalu Złote Orły oraz zwyciężyli na  festiwalu KTR w kategorii Young Creative Film.

Źródło: FireFly

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764