Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka nowymi dyrektorami kreatywnymi w agencji reklamowej Hand Made. Jakie plany rozwoju?
Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka dołączyli do zespołu agencji Hand Made w pierwszym roku jej działania. Po kilku miesiącach byli już dogranym zespołem kreatywnym. Od 6 lat z sukcesem uczestniczą w kluczowych przetargach. Zaangażowanie w pracę agencji i pomysły na rozwój działu kreacji poskutkowały niedawnym awansem.
Agencja konsekwentnie od trzech lat poszerza kompetencje interaktywne i łączy je z dużym doświadczeniem ATL-owym. Ponad 200 zrealizowanych kampanii pozwala określić swoje mocne strony.
- Jesteśmy agencją reklamową full service i mimo wielu innych modnych określeń, wciąż właśnie tak chcemy określać nasz profil agencji. Full service, bo tworzymy dobre pomysły, które nie ograniczają się do jednego medium. Stare czy nowe media to dla nas narzędzia dotarcia do ludzi, nośniki dobrych pomysłów. Mamy w zespole ludzi zarówno z dużym doświadczeniem ATL, jak również interaktywnym. Od trzech lat aktywnie łączymy te doświadczenia i będziemy to robić jeszcze intensywniej, wymieniając się wiedzą wewnątrz zespołu - komentuje Agnieszka Trzeciak, nowa dyrektorka kreatywna.
Nowi szefowie kreacji zastępują Marcina Palarczyka, dotychczasowego dyrektora kreatywnego, współwłaściciela agencji. Marcin skupi się na rozwoju agencji.
Źródło: Hand Made