logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi szefowie kreacji w Hand Made

  PR 08.05.2013, przeczytano 799 razy
ilustracjastrzałka

Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka nowymi dyrektorami kreatywnymi w agencji reklamowej Hand Made. Jakie plany rozwoju?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-szefowie-kreacji-w-hand-made,18641,artykul.html

Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka dołączyli do zespołu agencji Hand Made w pierwszym roku jej działania. Po kilku miesiącach byli już dogranym zespołem kreatywnym. Od 6 lat z sukcesem uczestniczą w kluczowych przetargach. Zaangażowanie w pracę agencji i pomysły na rozwój działu kreacji poskutkowały niedawnym awansem.

Agencja konsekwentnie od trzech lat poszerza kompetencje interaktywne i łączy je z dużym doświadczeniem ATL-owym. Ponad 200 zrealizowanych kampanii pozwala określić swoje mocne strony.

- Jesteśmy agencją reklamową full service i mimo wielu innych modnych określeń, wciąż właśnie tak chcemy określać nasz profil agencji. Full service, bo tworzymy dobre pomysły, które nie ograniczają się do jednego medium. Stare czy nowe media to dla nas narzędzia dotarcia do ludzi, nośniki dobrych pomysłów. Mamy w zespole ludzi zarówno z dużym doświadczeniem ATL, jak również interaktywnym. Od trzech lat aktywnie łączymy te doświadczenia i będziemy to robić jeszcze intensywniej, wymieniając się wiedzą wewnątrz zespołu - komentuje Agnieszka Trzeciak, nowa dyrektorka kreatywna.

Nowi szefowie kreacji zastępują Marcina Palarczyka, dotychczasowego dyrektora kreatywnego, współwłaściciela agencji. Marcin skupi się na rozwoju agencji.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764