logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi wydawcy i zmiana formuły magazynu Outsourcing&More

  PR 01.12.2016, przeczytano 423 razy

Obchodzący właśnie piąte urodziny magazyn „Outsourcing&More” przechodzi gruntowne zmiany. Dwumiesięcznik, wydawany dotychczas przez Grupę RIPOSTA, przejęła Fundacja Pro Progressio. Od stycznia z dwujęzycznego magazynu wydzielone zostaną niezależne tytuły: „Outsourcing&More” oraz  „Outsourcing&More Polska”. Magazyn w formie drukowanej stanie się czasopismem płatnym, jednak w dalszym ciągu będzie go można darmowo pobrać w wersji online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-wydawcy-i-zmiana-formuly-magazynu-outsourcingandmore,30704,artykul.html

Zmiany w magazynie „Outsourcing & More” dotyczą nie tylko płaszczyzny technicznej i sprzedażowej, ale także merytorycznej. Postanowiliśmy położyć większy nacisk na pomoc w rozwoju osobistym pracowników i menadżerów w branży BSS, w związku z czym należy spodziewać się znacznie większej liczby wywiadów, a także materialów poświęconych budowaniu indywidualnych ścieżek kariery oraz spełnianiu swoich biznesowych celów i osiąganiu sukcesów – mówi Redaktor Naczelny Dymitr Doktór (na zdjęciu - red.). Tematyka „Outsourcing&More Polska” będzie dotyczyła rynku polskiego oraz trendów i wydarzeń globalnych, które mogą mieć wpływ na ten sektor usług w naszym kraju. Wersja anglojęzyczna będzie opisywała sytuację na rynku międzynarodowym.

„Outsourcing&More” należy do grupy czasopism specjalistycznych i służy popularyzacji oraz ułatwianiu dotarcia do wiedzy i informacji dotyczących nowoczesnych usług dla biznesu, w tym outsourcingu. Odbiorcami magazynu są zagraniczne przedsiębiorstwa planujące inwestycje w Polsce, menadżerowie międzynarodowych korporacji działających w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, a także właściciele małych i średnich firm specjalizujących się w usługach opartych na modelu outsourcingowym. Korzystają z niego także studenci planujący karierę w branży, jak również przedstawiciele samorządów  różnych szczebli oraz organów administracji państwowej pragnący zachęcić przedsiębiorców do inwestycji w ich regionie.

Obecnie zasięg magazynu (w wersji drukowanej i elektronicznej) to ponad 300 000 odbiorców z całego świata. Pismo można pobrać ze strony dedykowanej oraz witryn międzynarodowych partnerów, m.in. IAOP, DOV, ASPIRE, ABSL, PAIiIZ oraz ogólnoświatowego zbioru mediów Issuu.

Źródło: Fundacja Pro Progressio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764