logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi wydawcy strony głównej Gazeta.pl

  PR 30.06.2021, przeczytano 512 razy
ilustracja

Do zespołu Gazeta.pl dołączyło dwóch nowych wydawców strony głównej. W połowie czerwca br. współpracę z portalem rozpoczął Michał Sikorski, a od początku lipca pracę w Gazeta.pl zacznie Andrzej Brzuszkiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-wydawcy-strony-glownej-gazeta.pl,392092,artykul.html

Michał Sikorski przez ponad 6 lat związany był z telewizją TVN. W redakcji rozrywkowej TVN.pl odpowiadał za opiekę nad kreatywnym promowaniem programów i seriali w internecie. Prowadził profile w mediach społecznościowych następujących marek i programów: TVN, „Top Model”, „Kuchenne rewolucje”, „Projekt Lady” oraz „Hotel Paradise”. U boku Gosi Ohme, Gabi Drzewieckiej i Filipa Chajzera współprowadził na żywo „Big Brother Nocą” w czasie ostatniego sezonu show. Współpracował także z serwisem Player.pl. Wcześniej zdobywał doświadczenie w redakcji Filmów Fabularnych i Seriali w drugim kanale Telewizji Polskiej. Przez wiele lat był także korektorem materiałów marketingowych spółki Benefit Systems. Od połowy czerwca br. pracuje jako wydawca strony głównej Gazeta.pl.

Andrzej Brzuszkiewicz to wieloletni dziennikarz, wydawca radiowy, telewizyjny i online, a także szef licznych projektów medialnych. W latach 90. pracował w Radiu ZET. Od 2001, czyli od samego początku istnienia stacji – w TVN24. Był także zastępcą dyrektora programowego RMF FM, wydawcą anteny w Polsat News, szefem działu krajowego w magazynie „VIVA!” oraz wydawcą programu „Na Językach” w TVN. Brzuszkiewicz to współtwórca takich projektów, jak Kontakt 24 w TVN24 i Demaskator 24 w Polska Press. Przed dołączeniem do zespołu Gazeta.pl związany był właśnie z Polska Press.

ilustracjastrzałka

- W Gazeta.pl stawiamy na jakościowe i angażujące treści – mówi szefowa zespołu wydawców strony głównej Karolina Deling-Jóźwik. – Chcemy docierać do świadomych użytkowniczek i użytkowników, prezentując najświeższe informacje i rzetelne odpowiedzi na ich pytania. Zapewniamy też rozrywkę, porady, mamy duże zaplecze autorskich materiałów wideo. Koordynacją tych wszystkich materiałów z ramienia strony głównej zajmuje się właśnie mój zespół. Jesteśmy przekonani, że nowi wydawcy będą dla niego wzmocnieniem – dodaje.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764