logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowi zarządzający działu Data Tank w Selectivv

  PR 03.12.2018, przeczytano 375 razy

Selectivv to firma, która gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych. Pozyskiwane informacje wykorzystywane są zarówno w działaniach reklamowych, jak i w projektach badawczych, usługach doradczych i analizach z obszaru big data. W związku z coraz większą ilością projektów bazujących na analizie i interpretacji danych, Selectivv rozszerza struktury swojego działu badawczo-analitycznego. Marcin Augustyniak – obejmie stanowisko Client Director of Data Tank, a Katarzyna Rode, będzie pełniła obowiązki Project Managera of Data Tank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowi-zarzadzajacy-dzialu-data-tank-w-selectivv,380388,artykul.html

Ze względu na szybki rozwój usług badawczych firmy oraz istotne znaczenie działu Data Tank w biznesowej działalności firmy, jego struktury zostały wzmocnione o dwie osoby zarządzające. W niedalekiej przyszłości Selectivv planuje dalsze poszerzanie struktury tego działu. Kim są osoby zatrudnione przez Selectivv?

Marcin Augustyniak

Marcin Augustyniak obejmie w Selectivv stanowisko Client Director of Data Tank. Do jego obowiązków będzie należeć rozwój produktów z obszaru badań i analiz, negocjowanie umów oraz rozwój sprzedaży usług z segmentu badawczo-analitycznego. Z wykształcenia jest socjologiem. Od 2000 roku zajmuje się badaniami społecznymi i marketingowymi. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv w latach 2015-2018 pracował w MANDS Badania Rynku i Opinii, gdzie był odpowiedzialny za planowanie oraz realizację badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem branży retail. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi. Do jego zainteresowań badawczych należą zagadnienia związane z wnioskowaniem z wykorzystaniem różnych źródeł informacji oraz rozwój analiz na podstawie danych behawioralnych.

Katarzyna Rode

Katarzyna Rode dołączyła do zespołu Selectivv we wrześniu tego roku jako analityk.  W listopadzie awansowała i objęła stanowisko Project Managera of Data Tank. Do jej obowiązków należy rozwijanie produktów z obszaru badań i analiz, projektowanie, a także realizacja badań i usług z segmentu badawczo-analitycznego. Dzięki wykształceniu kognitywistycznemu, Katarzyna ma interdyscyplinarną wiedzę z zakresu analizy i eksploracji danych, projektowania paradygmatów badawczych, a także wykorzystania nowoczesnych technologii w praktyce. Swoją wiedzę badawczą i projektową Katarzyna poszerzała współpracując przez lata z wieloma instytucjami naukowymi m.in z Instytutem Biologii Doświadczalnej w Warszawie (PAN), Wydziałem Psychologii (UW) czy Interdyscyplinarnym Centrum Nowych Technologii w Toruniu. Pracując jako Project Manager w firmie Sports Excite sp. z o.o. Katarzyna zdobyła niezbędne doświadczenie do prowadzenia i realizacji projektów łączących w sobie aktywności z zakresu marketingu i nauki, dbając przy tym o integrację kompetencji technologicznych. Katarzyna interesuje się również UX (ang. User Experience), czyli projektowaniem systemów interaktywnych zorientowanych na użytkownika.  Ważna jest dla niej intuicyjność tworzonego produktu, płynność interakcji i terminologia zrozumiała dla użytkownika. 

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764