logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowicki PR rozpoczyna rok z nowym klientem

  PR 11.02.2019, przeczytano 132 razy

Agencja Nowicki PR pozyskała nowego klienta. Tym razem na współpracę z firmą wyspecjalizowaną w prowadzeniu komunikacji marketingowej dla klientów z branży wyposażenia wnętrz zdecydowała się marka Inspirium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowicki-pr-rozpoczyna-rok-z-nowym-klientem,381180,artykul.html

Umowa o współpracy podpisana została z początkiem roku na czas nieokreślony. Działająca na rynku od 2008 roku agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie całościowych działań PR dla Inspirium. W zakres obsługi marki, polskiego producenta wysokiej klasy sof wchodzi koordynacja działań wizerunkowych, media relations, organizacja spotkań z prasą oraz komunikacja skierowana do architektów. Ze strony agencji za obsługę odpowiedzialni są Michał Nowicki, właściciel agencji oraz Jarosław Kril, konsultant.

Inspirium to marka, która w krótkim czasie zbudowała pokaźną kolekcję wyjątkowo wygodnych mebli wypoczynkowych. Szczególnym powodem do dumy firmy są sofy. Dzięki współczesnemu wzornictwu i starannemu wykonaniu meble Inspirium podbijają rynek polski i coraz śmielej wkraczają na rynki zagraniczne. W tym roku marka wprowadza nowe modele sof z wypełnieniem znacząco zwiększającym komfort wypoczynku w salonie.

Źródło: Nowicki PR

www.nowickipr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764