W ofercie firmy HiMedia znajduje się już nowoczesna podłoga interaktywna iFoot.pl. Jest to innowacyjny nośnik reklamy, który wyświetlany na podłodze reaguje na ruch ludzi.
Przechodzące osoby mogą odgarniać ruszające się kwiatki, odganiać pływające po nieistniejącym basenie ryby bądź deptać krety w interaktywnej grze. Ale to nie koniec możliwości.
Przy podłodze interaktywnej iFoot, klient ma nieograniczoną liczbę możliwości przy wyborze wyświetlanego efektu. W innych systemach musi wybierać spośród kilku dostępnych scenariuszy, tutaj może sam wymyślić własną animację. „Ogranicza nas tylko wyobraźnia naszych klientów” - podkreśla Wojciech Sikociński, prezes firmy HiMedia.
Podłoga iFoot.pl pojawia się na coraz większej ilości targów i eventów. Ostatnio było można ją oglądać na Sizeer Party Reebok Freestyle w Krakowie. „Naszymi klientami są przede wszystkim firmy, którym zależy na innowacyjnej reklamie i dotarciu do większej rzeszy odbiorców” - mówi Wojciech Sikociński.
Produkt jest przeznaczony dla firm, które chcą się wyróżnić od konkurencji i zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów. „Ludzie nie przechodzą obok podłogi obojętnie. Jej po prostu nie da się nie zauważyć. To przełom w reklamie. Teraz klient może bawić się reklamą, dzięki czemu przestaje ona być natrętna i nieskuteczna.” - dodaje Wojciech Sikociński. Firma HiMedia zajmuje się wypożyczaniem i sprzedażą systemu interaktywnej podłogi. Ze swojej strony oferuje doradztwo w najlepszym ulokowaniu systemu i zapewnia zamontowanie podłogi w konkretnym miejscu. Dodatkowo zajmie się przygotowaniem animacji reklamowych, jakie zażyczy sobie klient.
Źródło: HiMedia