logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowoczesna podłoga interaktywna iFoot.pl w ofercie HiMedia

  PR 16.10.2008, przeczytano 3216 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie firmy HiMedia znajduje się już nowoczesna podłoga interaktywna iFoot.pl. Jest to innowacyjny nośnik reklamy, który wyświetlany na podłodze reaguje na ruch ludzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowoczesna-podloga-interaktywna-ifoot.pl-w-ofercie-himedia,7997,artykul.html

Przechodzące osoby mogą odgarniać ruszające się kwiatki, odganiać pływające po nieistniejącym basenie ryby bądź deptać krety w interaktywnej grze. Ale to nie koniec możliwości.

Przy podłodze interaktywnej iFoot, klient ma nieograniczoną liczbę możliwości przy wyborze wyświetlanego efektu. W innych systemach musi wybierać spośród kilku dostępnych scenariuszy, tutaj może sam wymyślić własną animację. „Ogranicza nas tylko wyobraźnia naszych klientów” - podkreśla Wojciech Sikociński, prezes firmy HiMedia.

Podłoga iFoot.pl pojawia się na coraz większej ilości targów i eventów. Ostatnio było można ją oglądać na Sizeer Party Reebok Freestyle w Krakowie. „Naszymi klientami są przede wszystkim firmy, którym zależy na innowacyjnej reklamie i dotarciu do większej rzeszy odbiorców” - mówi Wojciech Sikociński.

Produkt jest przeznaczony dla firm, które chcą się wyróżnić od konkurencji i zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów. „Ludzie nie przechodzą obok podłogi obojętnie. Jej po prostu nie da się nie zauważyć. To przełom w reklamie. Teraz klient może bawić się reklamą, dzięki czemu przestaje ona być natrętna i nieskuteczna.” - dodaje Wojciech Sikociński. Firma HiMedia zajmuje się wypożyczaniem i sprzedażą systemu interaktywnej podłogi. Ze swojej strony oferuje doradztwo w najlepszym ulokowaniu systemu i zapewnia zamontowanie podłogi w konkretnym miejscu. Dodatkowo zajmie się przygotowaniem animacji reklamowych, jakie zażyczy sobie klient.

Źródło: HiMedia


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: ifoot

(iFoot.pl)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764