logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noworoczna Gazeta Wyborcza z kodem dostępu do cyfrowych treści

  PR 30.12.2018, przeczytano 503 razy

W najbliższy poniedziałek, 31 grudnia br. na łamach papierowego wydania „Gazety Wyborczej” ukaże się jednorazowy kod dostępu, który pozwoli na korzystanie z treści publikowanych w serwisie Wyborcza.pl przez 14 dni. Zespół dziennika już po raz drugi umożliwia w ten sposób czytelnikom wypróbowanie prenumeraty cyfrowej. Wsparciem akcji będą wyjątkowe publikacje, specjalnie uzupełniane i rozwijane w internecie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noworoczna-gazeta-wyborcza-z-kodem-dostepu-do-cyfrowych-tresci,380640,artykul.html

W sylwestrowo-noworocznym wydaniu „Gazety Wyborczej” przeczytać będzie można m.in. o kulisach powstania filmu na temat wyprawy na Broad Peak, rozmowę z Tomaszem Bagińskim o Wiedźminie oraz wywiad z Wojciechem Mannem o jego nowej książce. Każdy z tych tematów znajdzie swoje uzupełnienie na Wyborcza.pl. 

Ponadto w „Dużym Formacie”, który ukaże się w poniedziałek wraz z „Gazetą Wyborczą”, pojawi się reportaż o dwóch Polakach na wózkach, którzy odbyli samochodową podróż po Ameryce Południowej oraz o szkole, w której rodzice zaczęli rozliczać nauczycieli z ich pracy. W dodatku „Ale Historia” znajdą się z kolei mity powstania wielkopolskiego, 30. rocznica zdobycia Lhotse, historia szampana, a także na nowo opowiedziane losy władców Polski.

Wydanie „Gazety Wyborczej" z kodem dostępu do Wyborcza.pl to kolejne działanie promujące prenumeratę cyfrowych treści dziennika. Zespół „ Gazety Wyborczej”, która jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce, rozwija w ten sposób swoją ofertę i wpisuje się w strategię Grupy Agora, która stawia na treści i usługi premium. 

Sylwestrowo-noworoczny numer „Gazety Wyborczej” ukaże się w poniedziałek, 31 grudnia br. i będzie kosztować 7,99 zł. Wydanie wspiera promocja w telewizji, a także autopromocja na łamach dziennika i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764