
Netia wystartowała z noworoczną kampanią ATL. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki z entuzjazmem wymieniają zalety noworocznej promocji, w której pakiety szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z bogatą ofertą TV kosztują od 60 zł miesięcznie, a przez 3 miesiące na start są gratis.
- Noworoczna kampania wyprzedażowa rusza 4 stycznia 2021 r. i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami – znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii. - Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum. – dodała.
Reklamowana aktualnie oferta, to specjalna propozycja na okres świąteczno-noworoczny (obowiązuje do 16 lutego br.), w której operator proponuje pakiety szybkiego nielimitowanego dostępu do internetu o prędkości nawet do 1 Gb/s i zróżnicowaną ofertę pakietów telewizyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach i aż 3-miesiecznym okresem na start bez opłat abonamentowych.
Na trzech darmowych miesiącach na start zachęty do zakupu oferty Netii się nie kończą. W pierwszym miesiącu klienci otrzymują bezpłatnie dostęp do pełnej oferty telewizyjnej Netii, czyli aż 216 kanałów. Przez cały okres umowy promocyjnej abonenci otrzymają bezpłatnie dwa kanały Cinemax. Klienci, którzy wybiorą pakiet M otrzymają także bezpłatnie na 24 miesiące dostęp do trzech kanałów dziecięcych i młodzieżowych NICK, i mogą dokupić paczkę aż 12 kolejnych kanałów dla dzieci (wszystkie wchodzą w skład pakietu L).
Do każdej usługi dostępu do internetu Netia dodaje również kompleksową usługę cyberbezpieczeństwa pod nazwą Bezpieczny Internet 2. Po okresie promocyjnym (od 3. miesiąca koszt usługi to 10 zł miesięcznie).
Źródło: Netia