logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noworoczna kampania reklamowa Netii

  PR 11.01.2021, przeczytano 232 razy
ilustracja

Netia wystartowała z noworoczną kampanią ATL. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki z entuzjazmem wymieniają zalety noworocznej promocji, w której pakiety szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z bogatą ofertą TV kosztują od 60 zł miesięcznie, a przez 3 miesiące na start są gratis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noworoczna-kampania-reklamowa-netii,389797,artykul.html

- Noworoczna kampania wyprzedażowa rusza 4 stycznia 2021 r. i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami – znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii. - Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum. – dodała.

Reklamowana aktualnie oferta, to specjalna propozycja na okres świąteczno-noworoczny (obowiązuje do 16 lutego br.), w której operator proponuje pakiety szybkiego nielimitowanego dostępu do internetu o prędkości nawet do 1 Gb/s i zróżnicowaną ofertę pakietów telewizyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach i aż 3-miesiecznym okresem na start bez opłat abonamentowych.

Na trzech darmowych miesiącach na start zachęty do zakupu oferty Netii się nie kończą. W pierwszym miesiącu klienci otrzymują bezpłatnie dostęp do pełnej oferty telewizyjnej Netii, czyli aż 216 kanałów. Przez cały okres umowy promocyjnej abonenci otrzymają bezpłatnie dwa kanały Cinemax. Klienci, którzy wybiorą pakiet M otrzymają także bezpłatnie na 24 miesiące dostęp do trzech kanałów dziecięcych i młodzieżowych NICK, i mogą dokupić paczkę aż 12 kolejnych kanałów dla dzieci (wszystkie wchodzą w skład pakietu L).

Do każdej usługi dostępu do internetu Netia dodaje również kompleksową usługę cyberbezpieczeństwa pod nazwą Bezpieczny Internet 2. Po okresie promocyjnym (od 3. miesiąca koszt usługi to 10 zł miesięcznie).

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wraz z początkiem roku Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska, czyli lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, a także jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek na świecie. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.
247Communication uruchamia swoje studio broadcastowe
Jedna z wiodących agencji PR w Polsce, 24/7Communication poszerza swoją ofertę o własne studio do przygotowywania contentu wideo i streamingu. Nowa przestrzeń została zaprojektowana z myślą o różnorodnych formatach wideo oraz interaktywnych, angażujących transmisjach. 24/7STUDIO wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne, spełniające profesjonalne standardy...
Małgorzata Guryn awansowała na stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw
Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako Business Development Director.
Cut The Mustard wygrała przetarg i kontynuuje obsługę digitalową Lech Premium i Lech Free
Od stycznia br. agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.
Panasonic: wyświetlacze z serii SQ1H
Wyświetlacze z serii SQ1H idealnie sprawdzą się w przestrzeniach handlowych, punktach informacji publicznej oraz firmach posiadających chociażby mocno nasłonecznione lobby czy wewnętrzne dziedzińce
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764