logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noworoczna kampania reklamowa Netii

  PR 11.01.2021, przeczytano 652 razy
ilustracja

Netia wystartowała z noworoczną kampanią ATL. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki z entuzjazmem wymieniają zalety noworocznej promocji, w której pakiety szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z bogatą ofertą TV kosztują od 60 zł miesięcznie, a przez 3 miesiące na start są gratis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noworoczna-kampania-reklamowa-netii,389797,artykul.html

- Noworoczna kampania wyprzedażowa rusza 4 stycznia 2021 r. i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami – znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii. - Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum. – dodała.

Reklamowana aktualnie oferta, to specjalna propozycja na okres świąteczno-noworoczny (obowiązuje do 16 lutego br.), w której operator proponuje pakiety szybkiego nielimitowanego dostępu do internetu o prędkości nawet do 1 Gb/s i zróżnicowaną ofertę pakietów telewizyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach i aż 3-miesiecznym okresem na start bez opłat abonamentowych.

Na trzech darmowych miesiącach na start zachęty do zakupu oferty Netii się nie kończą. W pierwszym miesiącu klienci otrzymują bezpłatnie dostęp do pełnej oferty telewizyjnej Netii, czyli aż 216 kanałów. Przez cały okres umowy promocyjnej abonenci otrzymają bezpłatnie dwa kanały Cinemax. Klienci, którzy wybiorą pakiet M otrzymają także bezpłatnie na 24 miesiące dostęp do trzech kanałów dziecięcych i młodzieżowych NICK, i mogą dokupić paczkę aż 12 kolejnych kanałów dla dzieci (wszystkie wchodzą w skład pakietu L).

Do każdej usługi dostępu do internetu Netia dodaje również kompleksową usługę cyberbezpieczeństwa pod nazwą Bezpieczny Internet 2. Po okresie promocyjnym (od 3. miesiąca koszt usługi to 10 zł miesięcznie).

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764