logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noworoczny awans w Vanguard PR

   29.12.2010, przeczytano 1303 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Public Relations VanguardPR jeszcze przed końcem roku 2010 dokonała zmian w swoich szeregach. Na stanowisko PR Managera awansowała Justyna Bandoła, która dotychczas zajmowała stanowisko Specjalisty ds. Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noworoczny-awans-w-vanguard-pr,11823,artykul.html

W ramach nowych obowiązków szefa marki, Justyna Bandoła obejmie prowadzenie zespołu VanguardPR, nadzór nad realizacją projektów zewnętrznych i wewnętrznych firmy oraz dalszą rozbudowę i rozwój całej agencji.

PR Manager został wyłoniony w ramach rekrutacji wewnętrznej. Justyna Bandoła prowadziła największe projekty PRowe agencji dla takich klientów jak Kinga, Wydawnictwo Otwarte, Wydawnictwo Znak, Stabilo, Lavazza Blue, Skarbiec Mennicy Polskiej. Z wykształcenia politolog w agencji specjalizuje się w projektach z zakresu public relations w Internecie.

Powołanie Justyny Bandoły na stanowisko PR Managera marki VanguardPR jest wynikiem realizacji coraz większych projektów i budżetów. W wyniku poszerzania porfolio o nowych klientów, rozrasta się również zespół specjalistów agencji.

Źródło: VanguardPR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie
Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764