logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noworoczny awans w Vanguard PR

   29.12.2010, przeczytano 1532 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Public Relations VanguardPR jeszcze przed końcem roku 2010 dokonała zmian w swoich szeregach. Na stanowisko PR Managera awansowała Justyna Bandoła, która dotychczas zajmowała stanowisko Specjalisty ds. Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noworoczny-awans-w-vanguard-pr,11823,artykul.html

W ramach nowych obowiązków szefa marki, Justyna Bandoła obejmie prowadzenie zespołu VanguardPR, nadzór nad realizacją projektów zewnętrznych i wewnętrznych firmy oraz dalszą rozbudowę i rozwój całej agencji.

PR Manager został wyłoniony w ramach rekrutacji wewnętrznej. Justyna Bandoła prowadziła największe projekty PRowe agencji dla takich klientów jak Kinga, Wydawnictwo Otwarte, Wydawnictwo Znak, Stabilo, Lavazza Blue, Skarbiec Mennicy Polskiej. Z wykształcenia politolog w agencji specjalizuje się w projektach z zakresu public relations w Internecie.

Powołanie Justyny Bandoły na stanowisko PR Managera marki VanguardPR jest wynikiem realizacji coraz większych projektów i budżetów. W wyniku poszerzania porfolio o nowych klientów, rozrasta się również zespół specjalistów agencji.

Źródło: VanguardPR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764