logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski

  PR 02.03.2024, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu – wspólnie opracowany i polecany przez specjalistów z zakresu żywienia, którzy na co dzień współpracują z reprezentantami i reprezentantkami Polski. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-biedronki-promowana-wspolnie-z-reprezentacja-polski,403303,artykul.html

We wrześniu ubiegłego roku w sklepach Biedronki pojawiły się żele energetyczne, napoje witaminowe oraz napoje izotoniczne. Serię produktów skierowanych do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowy styl życia wzbogaciła dawka protein w nowej, innowacyjnej formie. Od 28 lutego klienci Biedronki mogą sięgać po Peanut Powder, czyli orzeszki ziemne w formie proszku o szerokim wachlarzu zastosowań.

– Cieszymy się, że po raz kolejny we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i partnerami biznesowymi poszerzyliśmy ofertę dedykowanej serii produktów rozwijanej w ramach marki własnej Go Active. Seria ta jest wyjątkowa pod wieloma względami, a wyróżnia ją na tle konkurencji uniwersalność w stosowaniu. Produkty z tej serii stanowią zarówno znakomite uzupełnienie diety dla piłkarzy i piłkarek reprezentujących polskie barwy narodowe, jak również dla osób amatorsko uprawiających sport i ceniących zdrowy styl życia. Peanut Powder to nowość marki własnej, która została stworzona również w myśl tej zasady. Cechuje go wysoka jakość, a ponadto może być stosowany na wiele różnych sposobów. Poszerzenie oferty marki Go Active jest kolejnym krokiem sieci Biedronka zmierzającym do dalszej demokratyzacji dostępu do produktów, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach specjalistycznych – tłumaczy Sylwia Bucka, Dyrektor ds. Rozwoju Marki w sieci Biedronka.

Kolejny efekt długofalowej współpracy

Seria produktów Go Active, promowana wizerunkiem reprezentantów i reprezentantek Polski, to efekt trwającej już ponad 13 lat współpracy biznesowej PZPN z Biedronką.

– W zeszłym roku zaprezentowaliśmy nową strategię biznesową Polskiego Związku Piłki Nożnej. Jednym z jej filarów jest indywidualnie podejście do współpracy ze sponsorami. Biedronka to nasz kluczowy partner. Współpraca przy wprowadzaniu na rynek linii produktów Go Active wykracza poza standardowy program licencyjny. Z jednej strony Peanut Powder promują piłkarze i piłkarki, a z drugiej swoją ekspercką wiedzą w procesie ich powstawania dzielili się z Biedronką dietetycy współpracujący na co dzień z PZPN. Dzięki temu wspieramy naszego partnera w marketingu i pokazujemy, że sponsoring nie musi ograniczać się do szablonowych rozwiązań – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

 Peanut Powder i jego możliwości wykorzystania w diecie osób aktywnych powstały we współpracy z Sylwią Maksym i Wojciechem Zepem, dietetykami współpracującymi z piłkarskimi reprezentacjami Polski kobiet i mężczyzn i specjalistami z zakresu jakości i żywienia z Biedronki.

– Peanut Powder to wzbogacenie diety przeznaczone dla każdego. Dobra rozpuszczalność i delikatny smak produktu sprawia, że łatwo znaleźć dla niego zastosowanie w wielu przepisach, zwiększając ilość białka w diecie. Dodając produkt do koktajli, lodów, naleśników, ciast czy kremów, można zadbać o wzbogacenie białka, które jest ważne dla regeneracji i utrzymania masy mięśniowej. Orzeszki ziemne są bogatym źródłem nie tylko białka, ale również tłuszczów jednonienasyconych i wielonienasyconych, a także magnezu, żelaza, cynku i potasu oraz witaminy E i witamin z grupy B. To składniki odżywcze ważne dla funkcjonowania organizmu – mówi Wojciech Zep, dietetyk reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn.

Kampania promocyjna i wskazówki dla klientów

Wprowadzenie nowego produktu do sklepów sieci Biedronka będzie połączone z kampanią promocyjną wykorzystującą wizerunek grupowy piłkarek i piłkarzy reprezentacji Polski, w tym m.in. Roberta Lewandowskiego, Ewy Pajor oraz Piotra Zielińskiego. Federacja opublikuje opracowany wspólnie z pracującymi dla reprezentacji ekspertami ebook, w którym znajdą się gotowe przepisy i propozycje wykorzystania Peanut Powder.

Kampania obejmie m.in. działania outdoorowe, animacje na bandach LED, aktywacje w social mediach, a także wysyłkę specjalnego newslettera. Dla Peanut Powder przewidziano także ekspozycję w programie meczowym spotkania Polska – Estonia, który odbędzie się 21 marca na PGE Narodowym w Warszawie.

Źródło: PZPN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764