logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość na polskim rynku druku 3D – Guider III Plus

  PR 26.07.2022, przeczytano 1467 razy
ilustracjastrzałka

Cicha i szybka drukarka 3D od FlashForge


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-na-polskim-rynku-druku-3d-%E2%80%93-guider-iii-plus,396725,artykul.html

Dzięki firmie Sygnis SA – notowanej na NewConnect spółce deeptech specjalizującej się w projektach badawczo-rozwojowych – na terenie Polski debiutuje najnowsza maszyna od renomowanego producenta drukarek 3D, FlashForge Corporation. Mowa o trzeciej odsłonie znanego modelu drukarki 3D z serii Guider – Guider III Plus.

Choć drukarka 3D dopiero pojawiła się na polskim rynku, to już cieszy się popularnością w branży motoryzacyjnej i branżach okołomedycznych. Jej pole robocze o wymiarach 350 x 350 x 600mm pozwala na tworzenie wysokich modeli w optymalnym czasie. Możliwość regulowania paska zębatego osi XY oraz cztery masywne prowadnice zwiększają maksymalną prędkość drukowania aż do 250mm/s bez straty na jakości. Wzmocniona i usprawniona konstrukcja Guidera 3 Plus wytrzymuje obciążenie stolika do 30kg. Dodatkowo, zredukowano głośność maszyny o 15% względem poprzednich wersji. Drukarka jest otwarta materiałowo, co pozwala na stosowanie filamentów od różnych producentów.

Maszyna Guider 3 plus od FlashForge Corporation jest zaprojektowana tak, by pracować w trybie ciągłym przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Posiada wbudowany system ułatwiający produkcję seryjną, a dzięki zdalnie obsługiwanej kamerze pozwala na weryfikację procesu druku 3D w dowolnym momencie. Pierwszy w Polsce model tej drukarki 3D trafił do Sygnis. Można go obejrzeć w showroomie firmy, na Tarasie Prototypowania w CIC Warsaw na ulicy Chmielnej 73 w Warszawie.

Źródło: Sygnis SA

www.sygnis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764