logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość od Brother – mobilna drukarka etykiet PT-D410

  PR 24.01.2023, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadziła do swojego portfolio nowe urządzenie z serii P-touch do druku etykiet dedykowane zarówno biurom, jak i użytkownikom prywatnym. Model PT-D410 to mobilna drukarka etykiet zapewniająca wydruk wyraźnych laminowanych naklejek, które pozwolą na oznaczenie ważnych dokumentów, sprzętu biurowego lub rzeczy w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-od-brother-%E2%80%93-mobilna-drukarka-etykiet-pt-d410,398743,artykul.html

To urządzenie umożliwia sprawne przygotowanie laminowanych etykiet, dzięki wbudowanej klawiaturze QWERTY i dużemu wyświetlaczowi z funkcją podglądu wydruku. Model PT-D410 wyróżnia się intuicyjną obsługą, urządzenie pozwala na drukowanie oznaczeń na taśmach o szerokości do 18 mm. Drukarkę etykiet PT-D410 można z powodzeniem używać jako samodzielnego urządzenia, istnieje również możliwość podłączenia do komputera za pomocą kabla USB, co pozwala uzyskać dodatkowe możliwości w zakresie projektowania etykiet oferowane przez oprogramowanie P-touch Editor.

Nowa drukarka oznaczeń od Brother daje możliwość podglądu etykiet przed ich wydrukowaniem, duży, 16-znakowy, 2-liniowy ekran gwarantuje pewność bezbłędnej pracy. Urządzenie jest również sprzedawane w wersji PTD410VP, która zawiera walizkę oraz zasilacz.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764