logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość od Brother – mobilna drukarka etykiet PT-D410

  PR 24.01.2023, przeczytano 224 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadziła do swojego portfolio nowe urządzenie z serii P-touch do druku etykiet dedykowane zarówno biurom, jak i użytkownikom prywatnym. Model PT-D410 to mobilna drukarka etykiet zapewniająca wydruk wyraźnych laminowanych naklejek, które pozwolą na oznaczenie ważnych dokumentów, sprzętu biurowego lub rzeczy w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-od-brother-%E2%80%93-mobilna-drukarka-etykiet-pt-d410,398743,artykul.html

To urządzenie umożliwia sprawne przygotowanie laminowanych etykiet, dzięki wbudowanej klawiaturze QWERTY i dużemu wyświetlaczowi z funkcją podglądu wydruku. Model PT-D410 wyróżnia się intuicyjną obsługą, urządzenie pozwala na drukowanie oznaczeń na taśmach o szerokości do 18 mm. Drukarkę etykiet PT-D410 można z powodzeniem używać jako samodzielnego urządzenia, istnieje również możliwość podłączenia do komputera za pomocą kabla USB, co pozwala uzyskać dodatkowe możliwości w zakresie projektowania etykiet oferowane przez oprogramowanie P-touch Editor.

Nowa drukarka oznaczeń od Brother daje możliwość podglądu etykiet przed ich wydrukowaniem, duży, 16-znakowy, 2-liniowy ekran gwarantuje pewność bezbłędnej pracy. Urządzenie jest również sprzedawane w wersji PTD410VP, która zawiera walizkę oraz zasilacz.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764