logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość od Karmi o smaku mrożonej kawy z kofeiną i 0,0%

  PR 01.04.2020, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka

Marka Karmi wprowadza na rynek innowacyjny i unikalny wariant piwa bezalkoholowego. Karmi Mrożona Kawa 0,0% z kofeiną – schłodzone i podane w piwnym pokalu idealnie orzeźwi i doda energii.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-od-karmi-o-smaku-mrozonej-kawy-z-kofeina-i-0%2C0procent,386361,artykul.html

Nowy wariant Karmi to wyjątkowe połączenie piwnych składników z prawdziwą kawą (cold brew). Zawartość kofeiny w Karmi Mrożona Kawa 0,0% można porównać z filiżanką espresso lub kubkiem parzonej kawy – w 100 ml napoju znajduje się 15 mg kofeiny, co czyni to bezalkoholowe piwo unikalnym i innowacyjnym na polskim rynku.  

- Nasi konsumenci długo czekali na nowy wariant smakowy Karmi, ale jesteśmy pewni, że było warto. Karmi Mrożona Kawa 0,0% swoim wyjątkowym smakiem i zapachem kawy czerpie nie tylko z piwnej kategorii i pasuje do wielu nowych okazji. - mówi Aleksandra Koszewska, AFB Brand Manager.

Karmi Mrożona Kawa 0,0% podobnie jak poprzednie smaki ma piwny rodowód, ale dzięki dodatkowi prawdziwej kawy zyskuje unikalny kawowy smak i zapach. Świetnie smakuje mocno schłodzone (6 – 8 st. C) i podane w piwnym pokalu.

Piwo Karmi Mrożona Kawa 0,0% jest dostępne w butelkach o poj. 0,4l i 0,5l. Etykieta ma elementy graficzne podkreślające smak kawy i hasło marki Karmi „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Rekomendowana cena za butelkę 0,4l wynosi 3,59 zł., zaś za 0,5l - 3,49 zł.

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą materiały POS w sklepach. Materiały POS przygotowała NAV AGENCY.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa edycja HP Latex serii R ‘2020: Webinarium Integart
Seria drukarek HP Latex R powstała w odpowiedzi na pytanie: „co zrobić, żeby mogło być jeszcze lepiej?”. W firmie HP to pytanie nigdy nie jest zadawane jednorazowo. To gwarantuje ciągły rozwój produktów.
Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
Platige Image zaprasza na livestream z Damianem Nenowem
W ramach przeglądu krótkometrażowych filmów animowanych Platige Originals: Long Story Shorts, Platige Image zaprasza na spotkanie z Damianem Nenowem, reżyserem, członkiem Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej. Spotkanie rozpocznie się w najbliższy czwartek, 4. czerwca o godzinie 18:00 na kanale YouTube Platige.
Nec uruchamia dedykowany portal webinarowy
NEC Display Solutions Europe uruchomił swój dedykowany portal webinarowy. To narzędzie edukacyjne oferuje ogromną ilość merytorycznych treści zarówno na żywo, jak i pobieranych na żądanie - obejmujących tematy produktowe, rynkowe oraz zagadnienia technologiczne. Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764