logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość od Karmi o smaku mrożonej kawy z kofeiną i 0,0%

  PR 01.04.2020, przeczytano 2427 razy
ilustracjastrzałka

Marka Karmi wprowadza na rynek innowacyjny i unikalny wariant piwa bezalkoholowego. Karmi Mrożona Kawa 0,0% z kofeiną – schłodzone i podane w piwnym pokalu idealnie orzeźwi i doda energii.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-od-karmi-o-smaku-mrozonej-kawy-z-kofeina-i-0%2C0procent,386361,artykul.html

Nowy wariant Karmi to wyjątkowe połączenie piwnych składników z prawdziwą kawą (cold brew). Zawartość kofeiny w Karmi Mrożona Kawa 0,0% można porównać z filiżanką espresso lub kubkiem parzonej kawy – w 100 ml napoju znajduje się 15 mg kofeiny, co czyni to bezalkoholowe piwo unikalnym i innowacyjnym na polskim rynku.  

- Nasi konsumenci długo czekali na nowy wariant smakowy Karmi, ale jesteśmy pewni, że było warto. Karmi Mrożona Kawa 0,0% swoim wyjątkowym smakiem i zapachem kawy czerpie nie tylko z piwnej kategorii i pasuje do wielu nowych okazji. - mówi Aleksandra Koszewska, AFB Brand Manager.

Karmi Mrożona Kawa 0,0% podobnie jak poprzednie smaki ma piwny rodowód, ale dzięki dodatkowi prawdziwej kawy zyskuje unikalny kawowy smak i zapach. Świetnie smakuje mocno schłodzone (6 – 8 st. C) i podane w piwnym pokalu.

Piwo Karmi Mrożona Kawa 0,0% jest dostępne w butelkach o poj. 0,4l i 0,5l. Etykieta ma elementy graficzne podkreślające smak kawy i hasło marki Karmi „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Rekomendowana cena za butelkę 0,4l wynosi 3,59 zł., zaś za 0,5l - 3,49 zł.

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą materiały POS w sklepach. Materiały POS przygotowała NAV AGENCY.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.
Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant
Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych...
Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research
Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764