logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość od Karmi o smaku mrożonej kawy z kofeiną i 0,0%

  PR 01.04.2020, przeczytano 2728 razy
ilustracjastrzałka

Marka Karmi wprowadza na rynek innowacyjny i unikalny wariant piwa bezalkoholowego. Karmi Mrożona Kawa 0,0% z kofeiną – schłodzone i podane w piwnym pokalu idealnie orzeźwi i doda energii.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-od-karmi-o-smaku-mrozonej-kawy-z-kofeina-i-0%2C0procent,386361,artykul.html

Nowy wariant Karmi to wyjątkowe połączenie piwnych składników z prawdziwą kawą (cold brew). Zawartość kofeiny w Karmi Mrożona Kawa 0,0% można porównać z filiżanką espresso lub kubkiem parzonej kawy – w 100 ml napoju znajduje się 15 mg kofeiny, co czyni to bezalkoholowe piwo unikalnym i innowacyjnym na polskim rynku.  

- Nasi konsumenci długo czekali na nowy wariant smakowy Karmi, ale jesteśmy pewni, że było warto. Karmi Mrożona Kawa 0,0% swoim wyjątkowym smakiem i zapachem kawy czerpie nie tylko z piwnej kategorii i pasuje do wielu nowych okazji. - mówi Aleksandra Koszewska, AFB Brand Manager.

Karmi Mrożona Kawa 0,0% podobnie jak poprzednie smaki ma piwny rodowód, ale dzięki dodatkowi prawdziwej kawy zyskuje unikalny kawowy smak i zapach. Świetnie smakuje mocno schłodzone (6 – 8 st. C) i podane w piwnym pokalu.

Piwo Karmi Mrożona Kawa 0,0% jest dostępne w butelkach o poj. 0,4l i 0,5l. Etykieta ma elementy graficzne podkreślające smak kawy i hasło marki Karmi „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Rekomendowana cena za butelkę 0,4l wynosi 3,59 zł., zaś za 0,5l - 3,49 zł.

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą materiały POS w sklepach. Materiały POS przygotowała NAV AGENCY.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764