logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość od Verdin Complexx - spot reklamowy

  PR 26.08.2011, przeczytano 2381 razy

USP Zdrowie, właściciel marki Verdin, wprowadził na rynek nowy produkt - Verdin Complexx krople trawienne. To kompleksowa pomoc na problemy, które wiele osób odczuwa po jedzeniu: pełność i ciężkość, dyskomfort w nadbrzuszu czy ucisk. Unikalny skład produktu jest oparty na skoncentrowanym wyciągu ziołowym z karczocha, którego płynna forma ułatwia przyswajanie preparatu - krople szybko się wchłaniają, a przeciążony układ trawienny wraca do pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-od-verdin-complexx---spot-reklamowy,13327,artykul.html

Wsparcie w TV
W ramach platformy reklamowej Mikser, która od 2010 roku skutecznie wspiera komunikację marki Verdin, marketer we współpracy z agencją reklamową S4 z Krakowa przygotował dokrętkę, informującą o nowym wariancie kropli. Kampania wystartowała w sierpniu 2011 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Verdin Complexx - bez kropli alkoholu
Dzięki zaawansowanej technologii udało się połączyć wyciągi ziołowe bez udziału alkoholu, dlatego Verdin Complexx krople trawienne można bezpiecznie stosować także w sytuacjach, gdy niezbędna jest sprawność psychoruchowa: w pracy, podczas kierowania samochodem oraz w stanach wzmożonej koncentracji.

Źródło: USP Zdrowie

www.usp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764