logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość TTV - „Kto to kupi?”

  PR 06.12.2019, przeczytano 232 razy

Wiosną przyszłego roku stacja TTV rozpocznie emisję serii „Kto to kupi?”. To polska wersja brytyjskiego formatu, w którym twórcy niecodziennych gadżetów i wynalazków będą walczyć o możliwość wprowadzenia ich produktu do szerokiej dystrybucji. Zdjęcia do 10 odcinków rozpoczną się w styczniu w Alwerni pod Krakowem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-ttv---_kto-to-kupi_,385000,artykul.html

- W tym programie zwykła sprzedaż produktu zmienia się w prawdziwe show – komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. – Zależało nam, aby postawić na wynalazki, które ułatwić mogą życie codzienne. Jednak sam pomysł nie wystarczy. Każdy uczestnik ma szansę na kontrakt z dystrybutorem, ale tylko wtedy, jeśli przed publicznością i jury będzie potrafił zamienić się w doskonałego sprzedawcę – dodaje.

Zgodnie z regułami serii, uczestnicy będą mieli tylko półtorej  minuty – czas, który według psychologów określa, czy decydujemy się wydać pieniądze – aby przekonać 100 osób na widowni, by kupili ich gadżet. Podczas każdego występu publiczność, której produkt się spodoba, sygnalizuje chęć zakupu. Jeśli tak się nie stanie, kolejny uczestnik dostaje szansę. W przypadku, kiedy chociaż jedna osoba kupi gadżet, wynalazca ma szansę powiększyć swoje zamówienie i sprzedać swój pomysł trzem inwestorom zasiadającym w jury.

Emisja serii „Kto to kupi?” planowana jest na wiosnę 2020 roku. Jest to kolejny format stacji zakupiony od All3Media International, brytyjskiego dystrybutora programów i formatów telewizyjnych. Oryginalna wersja programu została stworzona i wyprodukowana dla Channel 4 przez Studio Lambert.

Za produkcję polskiej wersji odpowiada firma Gplus Production. Aktualnie trwają castingi, zgłoszenia można wysyłać poprzez stronę producenta: www.kto-to-kupi.pl.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3 czerwca br. ogłoszono zwycięzców XIII edycji konkursu Złota Strona Emitenta, organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Agora S.A. po raz trzeci zwyciężyła w kategorii „Najlepszy serwis IR” wśród spółek średnich (należących do indeksu sWIG80). Z  uwagi na panującą sytuację epidemiczną wręczenie statuetek planowane...
Wyborcza.pl współpracuje z platformą Prezent Marzeń
Od 1 do 8 czerwca 2020 r. klienci platformy zakupów Prezent Marzeń wraz z każdym voucherem prezentowym otrzymają specjalny kod zniżkowy na prenumeratę cyfrową "Gazety Wyborczej". Dzięki niemu będą mieć dwumiesięczny, bezpłatny dostęp do artykułów publikowanych na Wyborcza.pl, m.in. poświęconych bieżącym wydarzeniom w Polsce i na świecie.
Pierwszy audioseans w Multikinie nagrodzony Innovation 2020
Projekt „Stelaż” w kinie zrealizowany przez Storytel, Multikino i agencję MeLike w lutym br. został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.
Radosław Gołąb odpowiedzialny za rozwój produktów digital AMS
1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.
W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764