logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość Voigtländer do systemu Nikon Z

  PR 16.05.2022, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Niezmiernie miło jest nam zaprezentować kolejny pełnoklatkowy obiektyw Voigtlander z natywnym mocowaniem do systemu Nikon Z. Tym razem nadeszła pora na cieszącego się ogromnym powodzeniem pośród użytkowników systemu Sony E oraz Leica M APO Lanthara 35 mm f/2,0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-voigtl%C3%A4nder-do-systemu-nikon-z,395848,artykul.html

Pojawienie się obiektywów Voigtlandera z natywnym mocowaniem Z było długo wyczekiwane przez wielu miłośników tego systemu. Voigtlander APO Lanthar 35 mm f/2,0 to obiektyw, który spełnia marzenia poszukiwaczy optycznej doskonałości obrazu, który cenią sobie odrobinę szersze spojrzenie na otaczającą rzeczywistość. APO chromatyczna budowa APO Lanthara zapewnia nieporównywalną ostrość i mikrokontrast - cechy tak ważne w profesjonalnej fotografii produktowej, krajobrazowej oraz przemyśle filmowym.

Uniwersalna ogniskowa APO Lanthara, wynosząca 35 mm, to punkt równowagi pomiędzy teleobiektywami, a obiektywami szerokokątnymi. Odrobinę szersze spojrzenie w stosunku do standardowych 50 mm znajdzie zastosowanie w filmowaniu oraz fotografii ulicznej, reportażowej lub produktowej. 35 mm to klasyka gatunku. Ogniskowa, która pozwoli Ci uwiecznić zarówno wspaniałe portrety, jak i zapierające dech w piersiach krajobrazy.

Specjalnie zaprojektowana 12-to listkowa przysłona umożliwiająca regulację w przedziale f/2,0 – f/16 pozwala na uzyskanie idealnie okrągłego otworu nie tylko na przysłonie f/2.0, ale także na innych wartościach. Dzięki temu na zdjęciach uzyskamy efekt idealnie okrągłych rozmyć w obszarze nieostrości.

Obiektyw z mocowaniem Z posiada ten sam układ optyczny, co jego starci bracia. Został on zoptymalizowany do pracy z aparatami bezlusterkowymi Nikon Z. APO Lanthar wyposażony został także w układ elektroniczny ułatwiający manualne ostrzenie oraz umożliwiający przekazywanie informacji EXIF do korpusu aparatu.

Klasyczna, w pełni metalowa obudowa, idealnie spasowane, płynnie pracujące elementy nie pozostawiają wątpliwości z jaką marką mamy do czynienia. Voigtlander Voigtlander APO Lanthar 35 mm f/2,0 to dzieło sztuki użytkowej.

Główne atuty

  • apochromatyczna konstrukcja optyczna eliminująca aberrację chromatyczną
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • 12 listkowa przysłona gwarantująca przyjemne, okrągłe rozmycia w obszarach nieostrości
  • pokrycie obrazem pełnoklatkowej matrycy 35 mm
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami bezlusterkowców Nikon Z
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • układ elektroniczny zapewniający komunikację obiektywu z aparatem

Voigtlander APO Lanthar 35 mm f/2,0 do Nikon Z

  • Mocowanie: Nikon Z
  • Pokrycie obrazem: Matryce pełnoklatkowe (35 mm)
  • Ogniskowa: 35 mm
  • Przysłona minimalna: f/2,0
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 11 elementów w 9 grupach
  • Kąt widzenia: 62,1o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,35 m
  • Wymiary (średnica x długość): 67,6 mm x 70,4 mm
  • Średnica filtra: 52 mm
  • Waga: 360 g
  • Układ elektroniczny zapewniający: Przekazywanie danych EXIF; Wsparcie dla manualnego ostrzenia obiektywie;  Wsparcie dla systemu stabilizacji obrazu w aparacie

Źródło: Fdirect sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764