logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość Voigtländer do systemu Nikon Z

  PR 16.05.2022, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka

Niezmiernie miło jest nam zaprezentować kolejny pełnoklatkowy obiektyw Voigtlander z natywnym mocowaniem do systemu Nikon Z. Tym razem nadeszła pora na cieszącego się ogromnym powodzeniem pośród użytkowników systemu Sony E oraz Leica M APO Lanthara 35 mm f/2,0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-voigtl%C3%A4nder-do-systemu-nikon-z,395848,artykul.html

Pojawienie się obiektywów Voigtlandera z natywnym mocowaniem Z było długo wyczekiwane przez wielu miłośników tego systemu. Voigtlander APO Lanthar 35 mm f/2,0 to obiektyw, który spełnia marzenia poszukiwaczy optycznej doskonałości obrazu, który cenią sobie odrobinę szersze spojrzenie na otaczającą rzeczywistość. APO chromatyczna budowa APO Lanthara zapewnia nieporównywalną ostrość i mikrokontrast - cechy tak ważne w profesjonalnej fotografii produktowej, krajobrazowej oraz przemyśle filmowym.

Uniwersalna ogniskowa APO Lanthara, wynosząca 35 mm, to punkt równowagi pomiędzy teleobiektywami, a obiektywami szerokokątnymi. Odrobinę szersze spojrzenie w stosunku do standardowych 50 mm znajdzie zastosowanie w filmowaniu oraz fotografii ulicznej, reportażowej lub produktowej. 35 mm to klasyka gatunku. Ogniskowa, która pozwoli Ci uwiecznić zarówno wspaniałe portrety, jak i zapierające dech w piersiach krajobrazy.

Specjalnie zaprojektowana 12-to listkowa przysłona umożliwiająca regulację w przedziale f/2,0 – f/16 pozwala na uzyskanie idealnie okrągłego otworu nie tylko na przysłonie f/2.0, ale także na innych wartościach. Dzięki temu na zdjęciach uzyskamy efekt idealnie okrągłych rozmyć w obszarze nieostrości.

Obiektyw z mocowaniem Z posiada ten sam układ optyczny, co jego starci bracia. Został on zoptymalizowany do pracy z aparatami bezlusterkowymi Nikon Z. APO Lanthar wyposażony został także w układ elektroniczny ułatwiający manualne ostrzenie oraz umożliwiający przekazywanie informacji EXIF do korpusu aparatu.

Klasyczna, w pełni metalowa obudowa, idealnie spasowane, płynnie pracujące elementy nie pozostawiają wątpliwości z jaką marką mamy do czynienia. Voigtlander Voigtlander APO Lanthar 35 mm f/2,0 to dzieło sztuki użytkowej.

Główne atuty

  • apochromatyczna konstrukcja optyczna eliminująca aberrację chromatyczną
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • 12 listkowa przysłona gwarantująca przyjemne, okrągłe rozmycia w obszarach nieostrości
  • pokrycie obrazem pełnoklatkowej matrycy 35 mm
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami bezlusterkowców Nikon Z
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • układ elektroniczny zapewniający komunikację obiektywu z aparatem

Voigtlander APO Lanthar 35 mm f/2,0 do Nikon Z

  • Mocowanie: Nikon Z
  • Pokrycie obrazem: Matryce pełnoklatkowe (35 mm)
  • Ogniskowa: 35 mm
  • Przysłona minimalna: f/2,0
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 11 elementów w 9 grupach
  • Kąt widzenia: 62,1o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,35 m
  • Wymiary (średnica x długość): 67,6 mm x 70,4 mm
  • Średnica filtra: 52 mm
  • Waga: 360 g
  • Układ elektroniczny zapewniający: Przekazywanie danych EXIF; Wsparcie dla manualnego ostrzenia obiektywie;  Wsparcie dla systemu stabilizacji obrazu w aparacie

Źródło: Fdirect sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764