logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość w ofercie API.PL: ekologiczne płyty do produkcji reklamowej

  S 14.12.2020, przeczytano 1114 razy
ilustracja

Płyty EXCELLENT szwedzkiego producenta OPPBOGA, to w pełni ekologiczna alternatywa dla płyt wykonanych z różnych rodzajów tworzyw sztucznych. Charakteryzują się wysokim poziomem bieli, sztywnością, łatwością obróbki oraz doskonałymi parametrami druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-w-ofercie-api.pl%3A-ekologiczne-plyty-do-produkcji-reklamowej,389552,artykul.html

Płyty EXCELLENT z powodzeniem zastępują plastikowe podłoża ze spienionego PVC, PP i innych kompozytów. Wykonane są z włókien pierwotnych, tzn. nie zawierają żadnej domieszki makulatury. Ma to wpływ na efektowny śnieżnobiały wygląd oraz większą wytrzymałość płyty. Dodatkowo produkty wykonane z włókien pierwotnych są bardzo poszukiwane do recyklingu, jako że papier wraz z kolejnymi cyklami odzysku traci swoje właściwości, a surowiec pierwotny nadaje się jeszcze do kilkukrotnego przetworzenia.

Te dwustronnie powlekane płyty przewyższają swoje odpowiedniki z tworzyw sztucznych nie tylko pod względem bezpieczeństwa dla środowiska, ale także odznaczają się większą sztywnością niż płyty PVC, np. wystarczy płyta EXCELLENT o grubości 2 mm by zastąpić PVC grubości 3 mm lub płyta EXCELLENT 3,5 mm aby zastąpić PVC 5mm. Poza tym są lżejsze niż plastiki, co obniża koszty transportu. Nie ma też ryzyka odpadu, co oszczędza czas i koszty materiału.

Zastosowanie: ekspozytory, tablice wiszące, POS, stojaki, oznaczenia, zawieszki i wiele innych. Polecany do zastosowań obejmujących: laminowanie, sztancowanie, lakierowanie, bigowanie, perforowanie, cięcie i nacinanie.

Źródło: API.PL

www.api.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję
Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.
Policja i Yanosik apelują na telebimach przy drogach i skrzyżowaniach
Co czwarty wypadek drogowy jest spowodowany używaniem telefonu podczas jazdy. Oderwanie wzroku od drogi, nawet na sekundę może spowodować, że kierowca nie zareaguje na czas. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja „Łapki” na kierownicę!
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl
Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest...
Zmiany w Channel Factory Polska
W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie...
Streetcom wspiera rebranding past Wawrzyńca kampanią influencer marketingową
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764