Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt z oferty Finuu. Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie głównej idei kreatywnej oraz za realizację kampanii. Głównym celem prowadzonych działań jest komunikacja nowości w portfolio Bunge Polska, ale także podkreślenie lekkości oraz w 100% naturalnego składu produktów marki Finuu.
Finuu to niekwestionowany lider segmentu miksów premium w Polsce. Na polskim rynku pojawiała się właśnie nowość - miks premium Finuu Hyvää w kostce 200 g.
Nowość marki Finuu to odpowiedź na rosnącą potrzebę naturalności wśród konsumentów. Produkt powstał z myślą o świadomych konsumentach, którzy zwracają uwagę to, by równoważyć w codziennej diecie tłuszcze zwierzęce i roślinne. To propozycja dla tych, którzy preferują smak masła, a jednocześnie wiedzą, że oleje roślinne są lżejsze dla organizmu.
Agencja Streetcom w ramach wygranego przetargu odpowiada za realizację kolejnej odsłony działań komunikacyjnych, tym razem dedykowanych nowości marki Finuu, czyli miksu premium Finuu Hyvää w kostce 200 g.
„Chwile pełne lekkości” to główny claim stworzony przez Agencję Streetcom dla Finuu, który jest hasłem przewodnim realizowanych działań w 2023 r.
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek, to nasza specjalność – mówi Matylda Szymalska CEO Streetcom. - Korzystanie z unikalnej metody STIR2 umożliwia skuteczne budowanie pozycji rynkowej, jak i trialu – a to bardzo istotne dla naszych klientów – dodaje.
Źródło: Streetcom