logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość w ofercie Finuu launchowana przez Streetcom

  PR 03.07.2023, przeczytano 609 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt z oferty Finuu. Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie głównej idei kreatywnej oraz za realizację kampanii. Głównym celem prowadzonych działań jest komunikacja nowości w portfolio Bunge Polska, ale także podkreślenie lekkości oraz w 100% naturalnego składu produktów marki Finuu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-w-ofercie-finuu-launchowana-przez-streetcom,400627,artykul.html

Finuu to niekwestionowany lider segmentu miksów premium w Polsce. Na polskim rynku pojawiała się właśnie nowość - miks premium Finuu Hyvää w kostce 200 g.

Nowość marki Finuu to odpowiedź na rosnącą potrzebę naturalności wśród konsumentów. Produkt powstał z myślą o świadomych konsumentach, którzy zwracają uwagę to, by równoważyć w codziennej diecie tłuszcze zwierzęce i roślinne. To propozycja dla tych, którzy preferują smak masła, a jednocześnie wiedzą, że oleje roślinne są lżejsze dla organizmu.

Agencja Streetcom w ramach wygranego przetargu odpowiada za realizację kolejnej odsłony działań komunikacyjnych, tym razem dedykowanych nowości marki Finuu, czyli miksu premium Finuu Hyvää w kostce 200 g.

Chwile pełne lekkości” to główny claim stworzony przez Agencję Streetcom dla Finuu, który jest hasłem przewodnim realizowanych działań w 2023 r.  

- Wprowadzanie nowych produktów na rynek, to nasza specjalność – mówi Matylda Szymalska CEO Streetcom. - Korzystanie z unikalnej metody STIR2 umożliwia skuteczne budowanie pozycji rynkowej, jak i trialu – a to bardzo istotne dla naszych klientów – dodaje.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konferencja Muzeum Jutra. Nowe technologie
14 i 15 listopada Fundacja Scena Jutra wspólnie z Zamkiem Królewskim w Warszawie i Politechniką Warszawską zapraszają na konferencję „Muzeum Jutra. Nowe technologie w muzeach – perspektywy i wyzwania”. Wydarzenie zgromadzi wybitnych specjalistów z Polski i zagranicy, którzy zajmują się wykorzystaniem nowych technologii w muzeach i...
Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764