logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowość w sublimacji: drukarka Ricoh SG 3210DNw z atramentami Grawerton INK

  S 14.02.2022, przeczytano 3017 razy
ilustracja

Długo oczekiwany na rynku model drukarki do sublimacji RICOH w formacie A4 to najnowszy i udoskonalony z serii drukarek linii SG od firmy RICOH. Jest to nowoczesna i niezwykle zaawansowana technologicznie drukarka do wykonywania wydruków z użyciem atramentu sublimacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosc-w-sublimacji%3A-drukarka-ricoh-sg-3210dnw-z-atramentami-grawerton-ink,394765,artykul.html

RICOH SG 3210DNw

Dzięki specjalnej konstrukcji głowic oraz zastosowaniu inteligentnego mechanizmu konserwacji głowic nie wymaga regularnego czyszczenia głowic i jest gotowa do pracy nawet po długim przestoju w produkcji. Zapewnia niezwykle wysoką, fotograficzną jakość wydruków z bogatą paletą barw i wysoką szczegółowością detali. Doskonale sprawdza się w użyciu z atramentem sublimacyjnym Grawerton INK oraz dedykowanym papierem sublimacyjnym.

Do drukarki dedykowany jest komplet najwyższej jakości atramentów sublimacyjnych Grawerton INK o znacząco większej pojemności (Cyan, Magenta, Yellow: 45 ml, Black: 55 ml) niż u poprzednika - drukarki RICOH SG 3110DNw a w oparciu o niego został napisany profil kolorów ICC gwarantujący poprawną odpowiedź kolorystyczną.

Drukarka RICOH SG 3210DNw w połączeniu z atramentami sublimacyjnymi Grawerton INK zapewnia doskonałej jakości nadruki na produktach oraz długą, bezawaryjną i bezobsługową pracę. Aby utrzymać drukarkę w najlepszej kondycji zalecane jest stałe podłączenie drukarki do sieci elektrycznej w celu zapewnienia poprawnej pracy mechanizmów konserwujących.

Więcej informacji TUTAJ

Źródło: Grawerton ARGO S.A.

www.grawerton.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764