logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości Aputure w ofercie Foxfoto

  PR 14.02.2020, przeczytano 381 razy

Foxfoto – dystrybutor marki Aputure – ma przyjemność poinformować o poszerzeniu oferty o nowe produkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-aputure-w-ofercie-foxfoto,385680,artykul.html

Aputure MC to wyjątkowa lampa LED do zadań specjalnych. Pozwala w swobodny sposób manipulować odcieniem, saturacją i mocą światła. Przemyślane opcje i rozbudowane tryby pracy umożliwiają odwzorowanie dowolnego koloru z otoczenia. Aputure MC to profesjonalne oświetlenie zamknięte w niewielkiej lampce mieszczącej się w dłoni.

Aputure Light Storm LS C300 d II to potężna lampa LED i marzenie każdego niezależnego twórcy filmowego. Jest to druga, ulepszona odsłona, rewolucyjnej lampy Aputure C300 d. Lampa emituje światło o wysokiej jakości i ogromnej mocy. Jest znacznie silniejsza, bardziej wytrzymała, poręczna i inteligentna od swojej poprzedniczki. Aputure zrobił wszystko, aby sprostać rosnącym wymaganiom swoich wiernych użytkowników.

Aputure Lantern to wyjątkowy modyfikator światła. Sferyczny softbox od Aputure posiada uniwersalne mocowanie Bowens oraz parasolkową konstrukcję, dzięki której może być gotowy do pracy w kilka sekund. Swoim wyglądem przypomina lampion a światło, które wydobywa się z jego wnętrza jest niezwykle miękkie i przyjemne dla oka.

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764