logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości BenQ dla branży poligraficznej i reklamowej na ISE 2014

  PR 21.01.2014, przeczytano 936 razy
ilustracjastrzałka

Firma BenQ po raz piąty z rzędu weźmie udział w targach ISE. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 4-6 lutego w Amsterdamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-benq-dla-branzy-poligraficznej-i-reklamowej-na-ise-2014,20654,artykul.html

Udział BenQ w targach ISE 2014 zapowiada się jeszcze bardziej efektownie niż rok temu. Firma zaprezentuje swoją kompleksową ofertę profesjonalnych wyświetlaczy, zaprojektowanych z myślą o zaspokajaniu z nawiązką oczekiwań klientów w zakresie jakości, wzornictwa i wydajności. Na stoisku 4-S56 w hali 4 centrum wystawienniczego RAI Convention Center będzie można zobaczyć pełną gamę produktów firmy: od projektów, monitorów LCD i interaktywnych ekranów dotykowych po ekrany informacyjno-reklamowe dla przedsiębiorstw, gospodarstw domowych i branży edukacyjnej.

BenQ to firma, która poważnie traktuje swoje cele i wyznawane wartości. Nasze autentyczne zaangażowanie na rzecz zwiększania jakości życia we wszystkich jego aspektach pomaga nam tworzyć wszechstronne, profesjonalne produkty i rozwiązania, które zapewniają najwyższy komfort użytkowania. Właśnie dzięki temu nasz udział w targach ISE 2014 zapowiada się niezwykle efektownie” - powiedział Adams Lee, prezes BenQ Europe.

Ekrany informacyjno-reklamowe oraz interaktywne ekrany dotykowe

Komunikacja, współpraca i interaktywność to dziś główne składowe środowisk biznesowych i edukacyjnych. Ekrany informacyjno-reklamowe oraz interaktywne ekrany dotykowe firmy BenQ zostały zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie i elastyczności. Produkty te mają przekątną obrazu w przedziale od 42 do 70 cali, są łatwe w obsłudze i instalacji oraz doskonale nadają się do używania w każdym biurze czy sali lekcyjnej. Pozwala to wykładowcom i prelegentom skuteczniej angażować swoich słuchaczy i komunikować się z nimi.

Ekrany w modelach RP550+ oraz RP700+ zostały wyposażone w antyodblaskową powłokę, co zmniejsza rozpraszanie odbicia światła i zmęczenie oczu, a jednocześnie zwiększa komfort użytkowania w sali lekcyjnej. Z kolei technologia Multi-Touch zapewnia dużą czułość i krótki czas reakcji ekranu, dzięki czemu wystarczy go dotknąć, aby powiększać, przesuwać i przewijać zdjęcia w górę lub w dół oraz korzystać z programów edukacyjnych jedynie za pomocą palców ¾ zupełnie jak w przypadku tabletu.

Monitory z funkcją zarządzania kolorami

Model PG2401PT został zaprojektowany i przetestowany według rygorystycznych kryteriów oraz porównany z wynikami w druku standardowym oraz z rzeczywistymi wynikami uzyskiwanymi przez drukarnie w celu spełnienia wysokich wymagań co do jakości koloru stawianych przez profesjonalistów z branży artystycznej, projektowania, fotografii i grafiki. Ten 24-calowy monitor zapewnia najwierniejsze odwzorowanie kolorów i odcieni szarości. Urządzenie jest zgodne z normami ISO w zakresie wydajności drukowania oraz niskiego całkowitego kosztu użytkowania (TCO), jak również z innymi standardami branży drukarskiej dot. koloru, takimi jak G7 czy Fogra.

Źródło: BenQ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764