logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości Epson na Promo Show 2023

  PR 07.02.2023, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka

Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują zakupić nowe urządzenia drukujące czy chcą zobaczyć nowe rozwiązania i materiały dla szeroko pojętej branży reklamowej. Zapraszamy na stoisko Epson - Hala III – B1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-epson-na-promo-show-2023,398907,artykul.html

Nowości na Promo Show 2023

Uczestnicy targów będą mieli okazję zobaczyć nowe modele wchodzące w skład serii SL-D (SL-D500 i SL-D1000) przeznaczone do komercyjnego wydruku fotografii. Seria powstała z myślą o zakładach fotograficznych, profesjonalnych fotografach i firmach eventowych, które chcą drukować wysokiej jakości zdjęcia i oferują szeroką gamę produktów, w tym książki fotograficzne, kartki i kalendarze. Wśród prezentowanych urządzeń będzie można zobaczyć premierowy model SL-D500 a także SL-D1000, czyli kompaktową drukarkę fotograficzną z funkcją druku dwustronnego z prędkością druku do 385 odbitek na godzinę bez pogorszenia jakości. Kartridże zostały zastąpione tu systemem zintegrowanych pojemników na atrament. Urządzenia z tej serii zostały zaprojektowane pod kątem długotrwałej pracy – okres ich eksploatacji wynosi nawet 400 tysięcy odbitek (15x10 cm).

Dla profesjonalistów z branży tekstylnej niewątpliwą atrakcją będzie model Epson SureColor SC-F6400H, czyli najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 44 calowa, 6 kolorowa drukarka sublimacyjna stworzona do druku nisko- i średnionakładowego, idealna do takich zastosowań jak produkcja tkanin, tworzenie zindywidualizowanych produktów oraz reprodukcji zdjęć w najwyższej jakości. Nowe worki z atramentem o większej pojemności zawierają o 45% więcej atramentu (1,6 l).

Jakość dla profesjonalistów

Na pewno warto będzie też zwrócić też uwagę na przykłady tego, co potrafi model Epson ML-8000.  Ta produkcyjna drukarka do tekstyliów oferuje wysoką jakość wydruków, przy dużej wydajności oraz stabilnej i niezawodnej pracy bez przestojów. Współpracuje z różnorodnymi podłożami i atramentami, w tym: pigmentowymi, kwasowymi, reaktywnymi czy dyspersyjnymi (certyfikat ECO PASSPORT). Drukuje z imponującą prędkością 155 m2 na godzinę (600x600 dpi). Technologia DAS (Dynamic Alignment Stabilizer) kontroluje wyrzut tuszu z dysz w każdej głowicy, dzięki czemu jego krople mają stały poziom nasycenia i są umieszczane dokładnie tam, gdzie powinny.

- W Epson priorytetowo traktujemy ciągłe udoskonalanie naszych rozwiązań do druku, o czym przekonać się będą mogli wszyscy odwiedzający nasze stoisko na targach PROMO SHOW 2023. W trakcie tegorocznej edycji zaprezentujemy nasze szerokie portfolio urządzeń z istotnymi nowościami: od modeli przeznaczonych do druku sublimacyjnego po rozwiązania dla punktów foto - powiedział Tomasz Kuciński, Account Manager Supervisor – Commercial & Industrial Printing Poland & CEE North w firmie Epson.

  • SureColor SC-F6400H - NOWOŚĆ
  • SureColor SC-F100 oraz SURECOLOR SC-F500
  • SureColor SC-F3000
  • SureColor SC-F2100
  • SureColor SC-S80610
  • SureColor SC-R5010
  • SureLab SL-D500 - NOWOŚĆ
  • SureLab SL-D1000 – NOWOŚĆ
  • SureColor SC-V7000 (SAMPLE )
  • Monna Lisa ML-8000 (SAMPLE )

TERMIN:

  • 8--9 LUTEGO 2023 r.

LOKALIZACJA I ADRES:

  • Ignacego Prądzyńskiego 12/14
  • EXPO XXI Warszawa
  • Stoisko firmy: Hala III –B1

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764