logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości firm JUST Normlicht i Color Solutions z targów Photokina 2006

  PR 04.12.2006, przeczytano 796 razy

JUST Normlicht, pionier i lider w produkcji znormalizowanych technologii oświetleniowych dla grafiki i przemysłu fotograficznego oraz Color Solutions, światowy gigant wśród dostawców rozwiązań do kalibracji i profilowania dla przemysłu graficznego, zaprezentowali na targach Photokina pierwsze na świecie rozwiązanie do świetlnej kalibracji - JUST Color Communicator2, oparty na urządzeniach adJUST i basICColor display4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-firm-just-normlicht-i-color-solutions-z-targow--photokina-2006,4833,artykul.html

JUST Color Communicator2 jest wyposażony w skomunikowany za pomocą USB interfejs, który umożliwia oprogramowaniu adJUST i basICColor display4 regulować jasność w kabinie wizualizacyjnej oraz automatycznie i z najwyższą precyzją dopasować wyświetlany tu obraz z obrazem na monitorze. Dzięki temu wydruk i obraz na monitorze mogą być bezpośrednio porównywane według standaryzowanego światła.

Wcześniej brak odpowiedniego interfejsu uniemożliwiał użytkownikom regulowanie jasności w kabinie wizualizacyjnej za pomocą oprogramowania. Kontrola wizualna i zmiany powodowały więc konieczność używania manulanych przełączników.
Teraz procedura jest całkowicie zautomatyzowana i kontrolowana przez odpowiedni sprzęt pomiariowy. Najpierw kalibrowany jest monitor przy użyciu adJUST i basICColor display4. Następnie określana jest i mierzona przez to samo urządzenie docelowa jasność w kabinie wizualizacyjnej. Wówczas oprogramowanie kalkuluje optymalne dopasowanie i wysyła polecenie o zgodności do Color Communicator2 przez interfejs USB. Wszystko przebiega więc automatycznie i jest proste dla użytkownika. W łatwy sposób umieszcza on bowiem urządzenie pomiarowe na monitorze, a następnie w kabinie wizualizacyjnej. Rezultatem jest dokładnie taki sam wygląd proofa zarówno na monitorze jak i w kabinie wizualizacyjnej.

Źródło: Zakłady Artystyczne Art

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764