logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości firmy Kapilar targach Euro-Reklama 2007

  PR 26.03.2007, przeczytano 1349 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska KAPILARA-PRODUCENTA NEONÓW (nr 3 w pawilonie 8) na targach EUROREKLAMA 2007, w dniach 27-30.03.2007 gdzie będziemy prezentować ofertę firmy w zakresie reklamy neonowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-firmy-kapilar-targach-euro-reklama-2007,5321,artykul.html

Zaprezentowane zostaną m.in: nowości:

  • nowe, najtańsze na rynku rurki neonowe w kilkunastu barwach (do podświetleń liter przestrzennych, barwione w masie, z fabrycznym luminoforem)
  • neony standardowe (małe zmontowane na różnych podkładach neony wewnętrzne w popularnych wzorach, które można kupować w sklepie internetowym www.e-neony.com )

    Źródło: KAPILAR


  • avatar użytkownika
    + + + +

    Tekst opublikował użytkownik: kapilar

    (PPHU Kapilar)

    kapilar o sobie:

    Działamy od 1981 roku w 6 grupach asortymentowych: NEON, TERMOMETR, SZKŁO AGD, SZKŁO DEKORACYJNE, SZKŁO LABORATORYJNE i NAPRAWA SZKŁA. Posiadamy najnowocześniejszą w Polsce infrastrukturę oraz jako pierwsi w branży szkła wdrażamy ISO 9001:2001.

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
    #TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
    Super Ranking SAR
    W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
    Wychillowana panda w kampanii Thermomix
    Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
    Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
    Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
    Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
    Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764