logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości Igepa Polska na Festiwalu Druku

  PR 08.09.2019, przeczytano 704 razy
ilustracjastrzałka

18-19 września kolejna edycja FESTIWALU DRUKU. Igepa Polska zaprasza na swoje stoisko G1 w hali III, w tym samym miejscu, co w zeszłym roku, na wprost wejścia do hali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-igepa-polska-na-festiwalu-druku,383884,artykul.html

Zaprezentuje wiele ciekawych nowości, które z pewnością ułatwią pracę agencjom i drukarniom wielkoformatowym. Premiery z zakresu maszyn to dwa plotery marki Flora: FLORA 3300L i FLORA XTRA 320K.

FLORA 3300L to urządzenie do druku UV roll to roll, o szerokości zadruku 320cm, wyposażone w głowice Konica Minolta 1024i, kropla 6 pikolitrów. Atuty plotera to m.in. przemysłowy system podawania i nawijania materiału oraz obsługa podłoży miękkich do wagi 360 kg.

FLORA XTRA 320K zapewnia szybki druk solventowy. Głowice drukujące marki Konica Minolta 1024i, kropla: 14 pikolitrów. Urządzenie daje możliwość zadruku w szerokości 320cm i w prędkości do 240m2/h. Zalety maszyny to nowy, wzmocniony korpus, możliwość druku na materiałach o wadze do 100kg. Urządzenie wyposażone jest w podsys materiału oraz dodatkowy panel dosuszający.

W zakresie materiałów elastycznych Igepa zaprezentuje folie do druku Easy Print plus oraz tekstylia znanej marki Pongs. EASY PRINT plus, EASY GUARD plus to polimeryczne folie do druku oraz dedykowany do nich laminat. Są synonimem świetnej jakości dla wymagających klientów. Gwarantują doskonałe efekty zadruku z użyciem atramentów sol/eco-sol/UV/latex.

Spośród płyty z tworzyw sztucznych Igepa Polska przedstawi PALBOARD, wielowarstwowe płyty PVC z Palramu. Płyta PALBOARD to połączenie wyjątkowo wytrzymałej powierzchni z litego PVC z właściwościami spienionego rdzenia PVC. Rdzeń wykonany jest z PVC pochodzącego z recyclingu. PALBOARD ma ultra gładką powierzchnię, która zapewnia doskonałą absorpcję atramentu w druku cyfrowym czy sitodruku.

Osoby, które odwiedza stoisko Igepa na Festiwalu Druku będą mogły na żywo przekonać się o zaletach prezentowanych urządzeń i podłoży.

Źródło: Igepa Polska


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych. W ramach prowadzonych działań realizowana była także akcja edukacyjna #NieMęczIch,...
Made in PR rozpoczyna stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764