„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 15’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online.
- Wprowadzanie nowych produktów do menu maluszka może stanowić dla rodziców wyzwanie. Teraz może to być znacznie łatwiejsze, ponieważ rozszerzamy ofertę naszych musów o 4 nowości – BoboVita JogoMi! To wyjątkowo pyszne kompozycje owoców z kremowym jogurtem zamknięte w wygodnych tubkach, które można podać maluszkowi w każdej chwili. Z BoboVita JogoMi! rodzic może być spokojny, że podaje swojemu dziecku produkty, które są nie tylko pyszne, ale sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa dla delikatnego organizmu malucha – tłumaczy Aleksandra Rytel, Młodszy Kierownik ds. Zarządzania Marką BoboVita.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 15’ zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Źródło: Alert Media Communications