logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości na Joomp

  PR 28.03.2023, przeczytano 527 razy

Portal Joomp nie zatrzymuje się z promocją strony. W ostatnim czasie strona Joomp, została wzbogacona o zakładkę Joomp Cafe. W tej zakładce można między innymi śledzić nowinki z branży artykułów promocyjnych i druku oraz zmian, które pojawiają się w tym sektorze. Kolejną ciekawym działem są ogłoszenia. W tym miejscu agencje reklamowe publikują ogłoszenia produktów, których aktualnie poszukują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-na-joomp,399435,artykul.html

W zakładce Cafe użytkownicy znajdą również materiały szkoleniowo- informacyjnych specjalistów z branży marketingowej w formie video jak również kalendarium zbliżających się wydarzeń branżowych.

W ramach promocji Joomp tej wiosny będzie gościł na dwóch imprezach targowych The Big Promotinal Trade Show, które odbędą się w Manchesterze oraz w Rzymie podczas targów Comunikart.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764