logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości na Oneday Roadshow

  PR 25.08.2016, przeczytano 1063 razy

One Day Roadshow to doskonała okazja do bliższego poznania oferty firm z branży reklamowej, oraz zaczerpnięcia inspiracji na prowadzenie własnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-na-oneday-roadshow,29696,artykul.html

W tym roku po raz pierwszy udostępniona zostanie zwiedzającym lista nowości i topowych produktów, które zobaczyć będzie można podczas roadshowu. Wszystkie propozycje produktowe wystawców znajdują się na stronie www.onedayshow.pl w zakładce NOWOŚCI.

Warto przyjrzeć się już teraz tegorocznym „must-have” z sektora reklamy i poligrafii, by potem osobiście porozmawiać o ich funkcjonalności z producentem bądź importerem.

OneDay Roadshow to cykl spotkań o charakterze wystawienniczym. Codziennie inne miasto staje się centrum biznesowych spotkań, a wszystko to w profesjonalnie przygotowanych hotelach, stwarzających kameralną atmosferę.

W tym roku reklamowa podróż rusza 5 września z Warszawy i kolejno zatrzymywać się będzie w Poznaniu (6 września), Berlinie (7 września), Wrocławiu (8 września) i Chorzowie (9 września).

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764