logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości na stacjach Statoil wg Communication Unlimited

  PR 04.01.2010, przeczytano 1756 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kompleksowej obsługi marki Statoil agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała cykl kampanii promocyjnych: Zimowa Jakość, Kampania Kawy- Happy Hours oraz Kampania Myjni Sonax.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-na-stacjach-statoil-wg-communication-unlimited-,10028,artykul.html

Pierwszą z cyklu jest kampania Zimowa Jakość. Hasłem tym firma Statoil reklamuje swoje paliwa: DieselGold oraz Suprema, sprzedawane w najchłodniejszych miesiącach roku. Statoil wywodzi się z Norwegii, tym samym ekstremalne zimowe warunki są dla tej marki codziennością.
Kampania realizowana jest na banerach, naklejkach i zawieszkach umieszczonych na dystrybutorach.

Nowością jest paliwo DieselGold, które zostało opracowane na podstawie wieloletnich badań zgodnie z recepturą norweskich naukowców. Olej napędowy Diesel Gold opracowany w technologii SDP jest nowoczesnym rozwiązaniem przeznaczonym do napędzania silników wysokoprężnych.
Agencja Communication Unlimited z sukcesem wprowadziła paliwo na rynek nadając mu nazwę oraz realizując kampanią reklamową.

Kolejna kampania, Happy Hours skierowana jest do osób, które korzystają z kafeterii Stacji. Od 7 grudnia kupując kawę klienci otrzymują ciastko gratis.

Agencja stawia na jasny, czytelny przekaz. Layout jest minimalistyczny, skoncentrowany na przekazaniu komunikatu. Bazą kampanii są materiały POS. Zostały zaprojektowane tak, by odróżniały się od standardowej komunikacji produktów. Z daleka zwracają na siebie uwagę. Kolorystyka wywołuje natychmiastowe skojarzenia z chłodem. Zimowy charakter podkreślają delikatne elementy graficzne symbolizujące płatki śniegu.

Kampanie realizowane są w telewizji, radiu, prasie oraz na outdoorze.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764