logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl

  PR 20.08.2019, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ Colorado 1650 z rewolucyjną technologią UVgel, która dzięki rozwiązaniu FLXfinish pozwala dodawać wykończenia mat/błysk dosłownie za jednym kliknięciem przycisku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-od-canon-na-festiwaludruku.pl,383653,artykul.html

Wydarzenia tej rangi, co FestiwalDruku.pl, zasługują na to, aby wykorzystać je do prezentowania przełomowych technologii i nowatorskich rozwiązań szerokiej publiczności. Dlatego w centrum swojej strefy wystawienniczej Canon w tym roku postawił ploter Océ Colorado 1650. Urządzenie to poszerza ofertę wielkoformatowych urządzeń typu roll-to-roll wykorzystujących innowacyjną technologię niskotemperaturowego utrwalania Canon UVgel. Dodatkowo zaś, działając w oparciu o technologię Océ FLXfinish, jeszcze bardziej poszerza wachlarz możliwych aplikacji. A te są naprawdę niemal nieograniczone – oto kilka przykładów:

  • Najwyższej jakości tapety z matowym wykończeniem powierzchni lub błyszczące fototapety.
  • Płótna, cechujące się jakością obrazów z galerii, które bez obaw można składać i zginać.
  • Przykuwające uwagę panele podświetlane z przodu i od spodu.
  • Doskonałej jakości plakaty, wydrukowane na zwykłym papierze.
  • Okazałe miękkie oznakowania, które bez problemu można transportować bez obaw o ich wygląd.
  • Naklejane grafiki, odporne na zarysowania, działanie wody, a nawet graffiti
  • Bannery wielkoformatowe – matowe lub błyszczące, w zależności od potrzeb.

Jeszcze szersza gama aplikacji nowego Colorado to efekt nowoopracowanej technologii Océ FLXfinish. Umożliwia ona ustawienie trybu matowego lub błyszczącego dla każdego pojedynczego wydruku. W efekcie łatwo można uzyskać różne wykończenia powierzchni bez konieczności zmiany tuszu lub nośnika. Technologia ta umożliwia również drukowanie na nośnikach porowatych, czyli dość tanich, np. na niepowlekanym papierze. Pozwala także na produkcję oznakowań na miękkich podłożach, takich jak tekstylia czy grafiki z obrzeżami silikonowymi.

Nowe rozwiązanie bazuje na doskonale znanej z pierwszej generacji Oce Colorado technologii Canon UVgel, która pozwala na zachowanie pełnej kontroli nad każdą kroplą nanoszonego atramentu w całym procesie druku. Do tego innowacyjny system podawania mediów umożliwia niemal idealną rejestrację w przypadku druku dwustronnego i wykorzystanie nośników nawiniętych powierzchnią zarówno na zewnątrz jak i do wewnątrz, co dodatkowo zwiększa produktywność i wszechstronność urządzenia.

Nie mniej ważny jest fakt, że praca plotera została znacząco zautomatyzowana, aby do minimum zmniejszyć poziom rutynowych czynności, jak zakładanie mediów czy codzienna konserwacja. Dzięki temu operator urządzenia może skupić się na bardziej istotnych kwestiach. W rezultacie urządzenie wyróżnia się:

  • Przełomową wydajnością produkcyjną, która pozwoli bez trudu sprostać napiętym terminom realizacji.
  • Niespotykaną automatyzacją, która pozwala na drukowanie non-stop bez dodatkowego czuwania nad urządzeniem.
  • Najniższymi kosztami obsługi, co pozwala zwiększyć zyski z działalności biznesowej.
  • Szeroką gamą zastosowań dla pełnej swobody projektowania prac.

Wszystkie te zalety goście stoiska Canon podczas FestiwaluDruku.pl będą mogli poznać, obserwując na bieżąco pracę urządzenia. W strefie prezentacyjnej nie zabraknie ekspertów, którzy chętnie je zademonstrują oraz odpowiedzą na wszystkie pytania nurtujące odwiedzających. Z nimi też każdy gość stoiska Canon będzie mógł porozmawiać o drugiej nowości – drukarce imagePRESS C910, która została zaprojektowana z myślą o potrzebach dostawców usług druku, wewnętrznych działów reprograficznych, ale też małych i średnich firm, które chcą produkować wewnętrznie personalizowane materiały wysokiej jakości. Urządzenie to może pochwalić się najwyższą na rynku prędkością druku – 90 obrazów na minutę. Urządzenie zostało stworzone z myślą o miesięcznej produkcji do 500 000 stron A4, a konstrukcja została zoptymalizowana tak, aby ograniczyć okresowe czynności konserwacyjne czy serwisowe. Dodatkowo prosta obsługa sprawia, że nawet klienci bez specjalistycznego doświadczenia z zakresu chociażby zarządzania kolorem poradzą sobie z obsługą bez żadnego problemu. Do tego wsparcie dla szerokiej gamy aplikacji obejmuje druk na mediach o gramaturze nawet 350g/m2.

- Na FestiwaluDruku.pl Canon po raz kolejny wystąpi jako firma, która pragnie inspirować swoich kontrahentów do odkrycia takich obszarów druku, w które dotąd nie odważali się zapuszczać – mówi Tomasz Miękus, Product Business Developer, Canon Polska. - Wynika to wprost z DNA naszej firmy, w którym tkwi potrzeba do poszukiwania oraz wprowadzania innowacji, które stają się inspiracją do jeszcze pełniejszego wykorzystania technologii druku. Dzięki tym ostatnim zaś firmy wykorzystujące nasze rozwiązania mogą zmaksymalizować zarówno skalę swojej działalności, jak i zyski z niej czerpane. To z kolei przekłada się na ich sukces, który staje się też po części naszym sukcesem. Stąd co roku na wydarzeniach takich, jak to, z dumą prezentujemy wciąż nowe rozwiązania w zakresie druku.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w dniach 18-19 września br. w Hali EXPO XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Strefa Canon zlokalizowana będzie na stoisku E5.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764