logo
WIADOMOŚCI

Nowości od Fomei Terronic

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2017, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka

Fomei odświeża popularne lampy i zestawy z serii BASIC z linii TERRONIC. Lampy zyskały przede wszystkim nową elektronikę i kopułkę żaroodporną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-od-fomei-terronic,33712,artykul.html

Lampy Basic 200P i Basic 400P

Zmianie uległa elektronika, która oparta została na bardziej niezawodnych komponentach. Powtarzalność energii i temperatury barwowej, która i tak była na wysokim poziomie jest teraz jeszcze lepsza. Lampa błyskowa jest sterowana elektronicznie a nastawiona energia wskazana jest na wyświetlaczu LCD z dokładnością do 0,1 przysłony w celu dokładnego kontrolowania energii błysku.

Głowica mocowania na statywie została poprawiona i wzmocniona, aby zwiększyć precyzję pochylania lampy z zamontowanymi ciężkimi akcesoriami do modelowania światła.  Jednocześnie nadal zachowano łatwość manipulacji zestawem.

Dodano seryjnie montowaną kopułkę żaroodporną. Ta zmiana jest dużym krokiem do przodu gdyż w znacznym stopniu podnosi komfort pracy i bezpieczeństwo. Seryjna kopułka jest bardzo rzadko spotykana w tej klasie sprzętu.  Element ten chroni przed przypadkowym poparzeniem. Ponad to podczas zmiany softboxu lub reflektora ryzyko uszkodzenie palnika i żarówki pilotującej spada do minimum.

Wraz z lampą otrzymujemy Reflektor 16,5cm, który  jest podstawowym akcesorium do modelowania światła używanym w większości studiów fotograficznych. Pozwala na uzyskanie wielu efektów. Umożliwia uzyskanie silnego i ostrego światła.

Co jeszcze wyróżnia lampy Terronic?

Wyróżnikiem jest także gwarancja. Lampy objęte są 36-miesięczną gwarancją producenta.

Zestawy Basic 200P i 400P oferowane są już z nowymi wersjami lamp.

Terronic Basic P 200 lub 400P to udoskonalone zestawy noszące oznaczenie „P”. Podobnie jak popularni poprzednicy, składają się z 2 studyjnych lamp błyskowych o energii 200Ws lub 400Ws każda i akcesoriów.

Elementy zestawu Terronic Basic P 200 lub 400P zostały tak dobrane przez producenta, aby połączyć efektywność, funkcjonalność, niezawodność i atrakcyjną cenę.

  • Lampy błyskowe

Dwie studyjne lampy błyskowe o energii 200Ws każda wyposażone są w pilotujące żarówki halogenowe o energii 150W i elektroniczne sterowanie. Dzięki temu fotograf może ocenić rozkład cieni i świateł bez wykonywania wielu testów. Wystarczy zapalić żarówki pilotujące i wiesz jak ustawić światło.

  • Szklana osłona lampy błyskowej i żarówki
  • Wzmocniona głowica mocowania statywu
  • Reflektor 16,5cm + parasol
  • Softbox 60x60
  • Statywy do lamp
  • Torba transportowa

Źródło: Fomei

www.sklep.fomei.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 87 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone