logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości od Xerox - czym zaskoczył nas producent drukarek?

  PR 19.11.2020, przeczytano 621 razy
ilustracja

Xerox ogłosił szereg innowacji w druku produkcyjnym, w tym nowe prasy, ulepszenia technologiczne dla istniejących drukarek, a także funkcje sztucznej inteligencji i automatyzacji. Mają one zwiększyć szybkość, produktywność i zyski dostawców usług poligraficznych nawet o 400 procent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-od-xerox---czym-zaskoczyl-nas-producent-drukarek,389238,artykul.html

18 listopada odbyła się transmisja online prosto z biura Xerox w Stanach, w której udział wzięli partnerzy i klienci firmy z całego świata. Koncern ogłosił pojawienie się w ich ofercie aż 9 nowych produktów i ulepszeń w obecnych urządzeniach. Udoskonalenia druku cyfrowego wprowadzone przez Xerox mają zwiększyć rentowność branży drukarskiej, zapewniając wyższe marże i umożliwiając przedsiębiorstwom ekspansję na nowe obszary. Według raportu Keypoint Intelligence oczekuje się, że ulepszenie druku cyfrowego przyniesie 25 miliardów dolarów zysku rocznie i zwiększy przychody drukarń od 50 do 400 procent.

- Ulepszania w druku to najszybciej rozwijający się segment branży, a Xerox oferuje najszerszy zestaw rozwiązań pomagających klientom w intensyfikacji jakości usług w ich przedsiębiorstwach. Nowa technologia i funkcje, które wprowadzamy na rynek, poszerzają możliwości i potencjał istniejących urządzeń. Jednocześnie wprowadzając nowe produkty, odpowiadamy na zapotrzebowanie drukarń na większe nakłady oraz rozszerzone palety kolorów. Nie bez powodu Xerox pozostaje liderem na rynku druku produkcyjnego - tłumaczy Tracey Koziol, senior vice president of Global Offerings,  Xerox.

Co nowego?

Firma Xerox chętnie wprowadza do swojej oferty nowe narzędzia i funkcje. Dzięki nim jego klienci mogą rozszerzać zakres swoich działalności, tworzyć bardziej efektowne wydruki, zwiększać produktywność i chronić swoje inwestycje. Wśród nowych produktów od firmy znajdziemy:

Xerox Color Accelerator dla Baltoro

Xerox Baltoro High Fusion Inkjet Press to numer 1 na rynku drukarek atramentowych. Od teraz posiada moduł, który zapewnia wyższą jakość druku, rozszerzone opcje nośników i automatyzację, dzięki czemu drukowanie atramentowe staje się opłacalne w lukratywnych zastosowaniach, takich jak przesyłki bezpośrednie, pocztówki i katalogi. Dzięki inteligentnej automatyzacji drukarka Baltoro zużywa o 50% mniej atramentu do czyszczenia głowic niż konkurencyjne prasy, zmniejszając czas pracy i zwiększając produktywność, jednocześnie zapewniając stałą i niezawodną jakość.

Fluorescencyjny róż dla Iridesse

Nikt nie oferuje takiej palety kolorów, zdobień, elementów metalicznych, opcji multimedialnych, jak Xerox. Do istniejącej palety Beyond CMYK w Iridesse Production Press dodano opcję suchego tuszu w kolorze fluorescencyjnego różu. Pozwala to dostawcom usług poligraficznych wyróżniać się i oferować swoim klientom efektowne projekty i uszlachetnienia.

Nowa drukarka do grafiki - VersaLink

Najnowszym dodatkiem do naszej rodziny VersaLink jest model C8000W. Używa on białego tonera jako bazy na ciemnych i kolorowych papierach, zapewniając tym samym przejrzystość i jakość, która wyróżnia się na tle typowego czterokolorowego druku.

Dwie nowe wersje pras Versant

Xerox rozszerza swoją rodzinę pras Versant o dwie nowe maszyny, w których dodał funkcje automatyzacji, zmniejszającą zapotrzebowanie na ingerencję pracownika i skracając czas konfiguracji. Xerox Versant 280 Press to urządzenie średniej wielkości, które obsługuje grubsze nośniki (gramatura 400 GSM), które można wykorzystać do produkcji np. wizytówek. Klienci mogą drukować miliony specjalnych kolorów za pomocą zestawu Adaptive CMYK+, który wykorzystuje biel, złoto, srebro, przezroczyste i fluorescencyjne atramenty, unikalne dla firmy Xerox w tej klasie produktów. Prasa Xerox Versant 4100 radzi sobie z większymi nakładami i obciążeniami produkcyjnymi niż Versant 280, oferując więcej zleceń na miejscu, skracając czas konfiguracji i drukując na większej liczbie typów nośników niż jakakolwiek prasa konkurencji. 4100 obsługuje również grubsze rodzaje papieru, do 400 GSM.

Szybsze Xerox Nuvera

Rodzina Xerox Nuvera została stworzona z myślą o środowiskach wymagających dużej wydajności. Nasi klienci wykonali w zeszłym roku ponad 35 miliardów wydruków na urządzeniach z tej linii. System produkcyjny Xerox Nuvera 157 MX i monochromatyczne prasy produkcyjne MX Perfecting Production System polepszyły jakość drukowania z rozpoznawaniem znaków atramentu magnetycznego (MICR), aby przewyższyć konkurencyjne maszyny. Rodzina Xerox Nuvera została stworzona z myślą o środowiskach wymagających dużej wydajności i stosowania zaufanych zabezpieczeń (jak produkcja czeków bankowych, dokumentów finansowych i rządowych).

Wydajność oparta na technologii

Oprogramowanie PredictPrint Media Manager jest dołączone do nowego Versant 4100 i można je dodać do Iridesse. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji automatycznie identyfikuje ono używane media i zapewnia prawidłowe ustawienia prasy. Użytkownicy po prostu skanują kod kreskowy, umieszczają papier na tacy i korzystają z kreatora konfiguracji, aby przejść przez proces optymalizacji systemu pod kątem tej aplikacji.

FreeFlow Core 6.0 automatyzuje proces przygotowania pliku do druku i umożliwia bezproblemowe nakładanie kolorów takich jak: złoty, srebrny, biały, przezroczysty i fluorescencyjny bez zmiany pliku źródłowego.

- Nowe produkty i funkcje od Xerox reprezentują punkt technologii, gdzie kompleksowe rozwiązania wspierają naszych klientów w zakresie różnicowania i rozszerzania działalności na każdym rynku.  Konsumenci wiedzą, że mogą liczyć na innowacje Xerox, które odpowiadają ich potrzebom biznesowym - wyjaśnia Marybeth Gilbert, wiceprezes i dyrektor generalny działu produkcji Xerox.

Dostępność

  • Xerox Color Accelerator for Xerox Baltoro HF Inkjet Press - obecni klienci Baltoro będą mogli zamawiać Color Accelerator od 2021r. Nowi klienci Baltoro będą mogli składać zamówienia od 15 grudnia, a pierwsze instalacje mają rozpocząć się w pierwszym kwartale 2021r.
  • VersaLink C800W jest dostępny od teraz na całym świecie.
  • Xerox Nuvera 157 MX Production System i Xerox Nuvera 314 MX Perfecting Production System - przyjmowanie zamówień i dostępność od 1 grudnia 2020 r.
  • Xerox Versant 280 jest teraz dostępny w oparciu o lokalny kanał sprzedaży
  • Xerox Versant 4100 z oprogramowaniem PredictPrint Media Manager jest teraz dostępny w zależności od lokalizacji
  • Specjalny, różowy, suchy atrament Iridesse oraz opcja oprogramowania PredictPrint Media Manager są dostępne do zamówienia od 1 grudnia 2020 r., A dostępność od 1 marca 2021 r.
  • Opcjonalny zestaw XLS Automatic Feeding Kit dla Iridesse jest dostępny od teraz na całym świecie.

Źródło: Xerox Holdings Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764