logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości produktowe TB Print

  PR 06.02.2012, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

TB Print poszerza swoją ofertę handlową. Produkowane przez AB S.A. tusze i tonery stały się przez ostatni rok jednym z najchętniej wybieranych przez konsumentów zamienników. Cechująca się wysoką jakością marka obchodziła niedawno swoje pierwsze urodziny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-produktowe-tb-print,14554,artykul.html

Produkty TB Print są wydajne, bezpieczne dla drukarek i posiadają wzorowe parametry wydruków. Pełna oferta materiałów alternatywnych TB Print obejmuje tusze do drukarek atramentowych, tonery do drukarek laserowych oraz zestawy do napełniania kartridży. Łącznie w sprzedaży znajdują się produkty dedykowane do urządzeń wszystkich czołowych producentów.

Portfolio produktowe marki TB Print jest systematycznie poszerzane i dostosowywane do stale rozwijającego się asortymentu urządzeń drukujących. Ostatnio na sklepowych półkach pojawiły się tonery z serii TH-310AN, kompatybilne z drukarkami HP Color LaserJet CP1025/CP1025NW oraz seria TH-320AN przeznaczona do drukarek HP Color LaserJet 1500/CP1525nw/CM1415fn.

Od początku lutego dostępne są również czarny tusz TBH-364XLBR, kompatybilny ze wszystkimi modelami urządzeń HP Deskjet oraz tonery TBH-364XLCR, TBH-364XLMR, TBH-364XLYR, dedykowane urządzeniom HP Photosmart.

TB Print to nie tylko alternatywne tusze wysokiej jakości, po której chętnie sięgają konsumenci, ale także program lojalnościowy, TB Partner promujący zaangażowanych partnerów handlowych. Do działającego od stycznia 2010 roku programu należy już ponad 1000 partnerów handlowych, a ich liczba wciąż rośnie. Partnerzy zrzeszeni
w programie TB Partner mogą liczyć na wsparcie logistyczne i technologiczne oraz pomoc w projektach i przetargach.

Źródło: AB S.A.

www.tbprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764