logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości w Colop - Durablack i nowe kolory AlumaMark

   22.05.2011, przeczytano 3267 razy
ilustracjastrzałka

Colop Polska - oficjalny dystrybutor urządzeń laserowych Universal Laser Systems, Alltec, Eurolaser oraz oficjalny dystrybutor produktów AlumaMark i TherMark - wprowadza do swojej oferty nowe materiały do obróbki laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-w-colop---durablack-i-nowe-kolory-alumamark,12583,artykul.html

Durablack to aluminium do zastosowań zewnętrznych, przeznaczone do znakowania dowolnym laserem CO2 bez stosowania dodatkowych środków. Po wygrawerowaniu materiał daje białą treść, dobrze kontrastującą z czarną powierzchnią. Produkt dostępny jest w grubościach 0,5 i 0,1 mm. Dzięki odporności na działanie czynników środowiska jest polecany m.in. na tablice i szyldy zewnętrzne.

Z kolei seria AlumaMark rozszerzyła się o nowe kolory: czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy i niebieski. Po wygrawerowaniu czarna treść wyraźnie kontrastować ma z nową paletą odcieni. AlumaMark również jest materiałem trwałym, niewymagającym stosowania dodatków w procesie obróbki. Nadawać ma się do wykonywania plakietek, etykiet, identyfikatorów, tabliczek znamionowych, szyldów wewnętrznych. Oferta obejmuje również inne kolory: srebrny, złoty, mosiężny, brązowy, srebrny lustrzany i złoty lustrzany.

Źródło: Colop Polska
www.lasery.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764