logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości w cyfrowej ofercie „Gazety Wyborczej”

  PR 14.02.2019, przeczytano 112 razy

Od środy, 13 lutego br. „Gazeta Wyborcza” oferuje swoim cyfrowym prenumeratorom szereg nowości i udogodnień. Poza dostępem do serwisów Wyborcza.pl subskrybenci każdego z pakietów dostają teraz nielimitowany dostęp do płatnej aplikacji dziennika na systemy iOS i Android. Mogą też korzystać z wyjątkowej opcji – przeglądu pełnego drukowanego wydania w wygodnym czytniku oraz podzielić się ciekawym tekstem ze znajomymi, którzy jeszcze nie mają prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Z kolei pakiet Wyborcza Premium zawiera dwie dodatkowe prenumeraty dla bliskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-w-cyfrowej-ofercie-_gazety-wyborczej_,381236,artykul.html

- 2019 to kluczowy rok w konsekwentnej cyfrowej transformacji „Gazety Wyborczej”, której 30-lecie będziemy świętować już niebawem. Od kilku miesięcy obserwujemy znaczne zwiększenie zainteresowania treściami dziennika w internecie, co ma swoje odzwierciedlenie zarówno w ruchu na Wyborcza.pl i zaangażowaniu odbiorców serwisu, jak i w wynikach sprzedaży prenumeraty cyfrowej. Chcemy, żeby serwis Wyborcza.pl oferował nie tylko dziennikarstwo najwyższej próby i poczucie przynależności, ale także wygodę i przyjemność korzystania, dlatego wprowadzamy kolejne udogodnienia dla naszych subskrybentów – komentuje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

W ramach wszystkich pakietów prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” użytkownicy mogą czytać artykuły w serwisie Wyborcza.pl, w tym teksty z magazynów i tygodników dziennika, jak np. „Duży Format”, „Magazyn Świąteczny” czy „Ale Historia”, a także materiały z 24 serwisów lokalnych oraz serwisu Wysokieobcasy.pl. Od teraz w każdym pakiecie prenumeratorzy otrzymują także dostęp do płatnej aplikacji dziennika przygotowanej na systemy iOS i Android oraz wersji cyfrowej epub i mobi na czytniki. Tylko subskrybenci „Gazety Wyborczej” mają możliwość komentowania artykułów w serwisach czy zapisywania wybranych materiałów do przeczytania na później. Prenumeratorzy mogą też wysyłać swoim bliskim „odblokowane” artykuły, które im się szczególnie podobają, jak również skorzystać z funkcji czytnika online na Wyborcza.pl, w którym dostępne jest wydanie „Gazety Wyborczej” w tradycyjnej wersji.

Nowością w pakiecie Wyborcza Premium są dwa dodatkowe dostępy do treści „Gazety Wyborczej” dla bliskich. Każdy z nich to osobne konto z własnym hasłem czy systemem rekomendacji. Wygodne i ekonomiczne rozwiązanie zostało przygotowane z myślą o rodzinach lub grupach przyjaciół. Oprócz tego subskrybenci pakietu Premium mogą korzystać z serwisu i aplikacji Książki. Magazyn do czytania i aplikacji Wysokie Obcasy Extra oraz mają nielimitowany dostęp do cyfrowego archiwum ponad 4 mln tekstów „Gazety Wyborczej” opublikowanych od 1989 roku.

- Wobec rosnącego grona czytelników cyfrowej „Gazety Wyborczej”, którzy zdecydowali się na prenumeratę, czujemy szczególne zobowiązanie - w oparciu o ich komentarze, listy i sugestie udoskonalamy serwis, zarówno w obszarze treści, jak i rozwiązań technicznych. Zmiany wprowadzone tym razem koncentrują się wygodzie korzystania z cyfrowych materiałów - stąd dodanie nielimitowanego dostępu do aplikacji „Wyborczej” do każdego pakietu. Wielu czytelników ceni sobie możliwość przejrzenia porannego wydania „Gazety Wyborczej” w wersji jak z kiosku, dlatego od teraz dajemy im taką możliwość na Wyborcza.pl. Natomiast pakiet Wyborcza Premium zawiera dwa dodatkowe dostępy dla bliskich, pozwalając np. na podzielenie się rachunkiem za prenumeratę jak w przypadku Netflixa czy Spotify – dodaje Danuta Breguła, dyrektor ds. strategii i rozwoju online „Gazety Wyborczej”.

Wszystkie nowości w ofercie cyfrowej „Gazety Wyborczej” są dostępne dla obecnych prenumeratorów. Nowym subskrybentom zespół dziennika proponuje prenumeratę w różnych wariantach cenowych. Dotychczasowe ceny pakietów Wyborcza i Wyborcza Premium (odpowiednio 19,90 i 29,90 zł za miesiąc) będą dostępne tylko dla osób, które zdecydują się na płatności autoodnawialne dokonane kartą lub przez serwis PayPal. Z kolei cena pakietów miesięcznych przy zakupie jednorazowej subskrypcji wyniesie 25 zł za pakiet Wyborcza oraz 39 zł za Wyborcza Premium. Zmiany obejmą też ceny pakietów kwartalnych i rocznych.

Nową ofertę cyfrową „Gazety Wyborczej” promuje kampania prowadzona w serwisach Wyborcza.pl, w mediach społecznościowych i na łamach dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764