logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości w ofercie materiałów grawerskich Trotec

  PR 07.09.2020, przeczytano 1188 razy
ilustracjastrzałka
Przykład zastosowania materiału TroGlass Pastel

Producent systemów laserowych i materiałów grawerskich Trotec zaprezentuje trzy nowe serie produktów do obróbki laserowej podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-w-ofercie-materialow-grawerskich-trotec,388338,artykul.html

Już we wrześniu klienci będą mogli cieszyć się materiałami grawerskimi z trzech premierowych serii. Tym razem oferta zostanie poszerzona o arkusze akrylu z serii TroGlass Pastel oraz TroGlass Neon w modnych odcieniach - pastelowym i neonowym oraz o uniwersalny, przezroczysty ekstrudowany akryl z serii TroGlass XT.

Nowe, świeże kolory materiałów grawerskich

Nowe materiały producenta doskonale wpisują się w globalne trendy kolorystyczne. Pastelowe i neonowe barwy to klasyka, która ostatnio zyskuje jeszcze większą popularność. Takie odcienie zawsze znajdą szerokie grono wiernych odbiorców.

Wraz z materiałami z serii TroGlass Pastel Trotec wprowadza do swojej oferty najmodniejsze kolory ostatnich kilkunastu miesięcy. Pastelowe odcienie mięty oraz różu to bezapelacyjny hit m.in. w modzie oraz branży dekoracyjnej. Dodatkowym atutem tego materiału są jego dwie różniące się powierzchnie – matowa oraz błyszcząca – dzięki czemu dana powierzchnia może zostać wykorzystana odpowiednio do zastosowania. Oprócz wspomnianych dwóch kolorów w ofercie znajdą się także: liliowy, żółty, pomarańczowy i jasnoniebieski.

TroGlass Neon to zdecydowanie materiał dla wszystkich tych, którzy chcą zwrócić uwagę na swoje produkty. Ten wylewany akryl odznacza się żywymi i świeżymi kolorami. Różowy, żółty, pomarańczowy i zielony to paleta kolorystyczna, obok której ciężko przejść obojętnie. Materiał z tej serii doskonale sprawdzi przy tworzeniu kolorowych akcesoriów, upominków, ekspozytorów czy okolicznościowych topperów.

Zarówno spokojne pastelowe barwy, jak i żywe neonowe odcienie pozwolą na stworzenie ciekawych i świeżych produktów, które przyciągną wzrok klientów. Jedną z zalet nowych materiałów w ofercie Trotec jest ich wysoka odporność na warunki atmosferyczne, co znaczenie poszerza zakres ich zastosowań.

ilustracjastrzałka

Napis wykonany z TroGlass Neon

Uniwersalny materiał do wielu zastosowań

Trzecią nowością jest seria TroGlass XT czyli arkusze ekstrudowanego szkła akrylowego. Ten przezroczysty materiał z dobrą przepuszczalnością światła doskonale sprawdzi się przy tworzeniu wszelkiego rodzaju ekspozytorów sklepowych, oznaczeń i dekoracji wnętrz. Przy pomocy drukarki UV na przezroczyste arkusze można z łatwością przenieść swoje kolorowe grafiki. Taki zabieg otwiera jeszcze więcej możliwości zastosowań. TroGlass XT cechuje się niską tolerancją grubości, dzięki czemu można go wykorzystać do tworzenia składanych konstrukcji, w których bardzo ważne jest idealne dopasowanie elementów do siebie. TroGlass XT to, obok produktów z serii TroGlass Clear, kolejne arkusze przezroczystego szkła akrylowego w ofercie producenta.

ilustracjastrzałka

Ekspozytor wykonany z zadrukowanego materiału TroGlass XT

Łącznie w ofercie Trotec znajdzie się aż 12 różnych serii z arkuszami akrylu, co daje niezliczone możliwości użytkownikom systemów laserowych. Wszystkie nowości będzie można zobaczyć na stoisku J11 już 9 i 10 września podczas targów FestiwalDruku.pl.

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na stadionach jest miejsce dla reprezentacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764