logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości w ofercie materiałów grawerskich Trotec

  PR 07.09.2020, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka
Przykład zastosowania materiału TroGlass Pastel

Producent systemów laserowych i materiałów grawerskich Trotec zaprezentuje trzy nowe serie produktów do obróbki laserowej podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-w-ofercie-materialow-grawerskich-trotec,388338,artykul.html

Już we wrześniu klienci będą mogli cieszyć się materiałami grawerskimi z trzech premierowych serii. Tym razem oferta zostanie poszerzona o arkusze akrylu z serii TroGlass Pastel oraz TroGlass Neon w modnych odcieniach - pastelowym i neonowym oraz o uniwersalny, przezroczysty ekstrudowany akryl z serii TroGlass XT.

Nowe, świeże kolory materiałów grawerskich

Nowe materiały producenta doskonale wpisują się w globalne trendy kolorystyczne. Pastelowe i neonowe barwy to klasyka, która ostatnio zyskuje jeszcze większą popularność. Takie odcienie zawsze znajdą szerokie grono wiernych odbiorców.

Wraz z materiałami z serii TroGlass Pastel Trotec wprowadza do swojej oferty najmodniejsze kolory ostatnich kilkunastu miesięcy. Pastelowe odcienie mięty oraz różu to bezapelacyjny hit m.in. w modzie oraz branży dekoracyjnej. Dodatkowym atutem tego materiału są jego dwie różniące się powierzchnie – matowa oraz błyszcząca – dzięki czemu dana powierzchnia może zostać wykorzystana odpowiednio do zastosowania. Oprócz wspomnianych dwóch kolorów w ofercie znajdą się także: liliowy, żółty, pomarańczowy i jasnoniebieski.

TroGlass Neon to zdecydowanie materiał dla wszystkich tych, którzy chcą zwrócić uwagę na swoje produkty. Ten wylewany akryl odznacza się żywymi i świeżymi kolorami. Różowy, żółty, pomarańczowy i zielony to paleta kolorystyczna, obok której ciężko przejść obojętnie. Materiał z tej serii doskonale sprawdzi przy tworzeniu kolorowych akcesoriów, upominków, ekspozytorów czy okolicznościowych topperów.

Zarówno spokojne pastelowe barwy, jak i żywe neonowe odcienie pozwolą na stworzenie ciekawych i świeżych produktów, które przyciągną wzrok klientów. Jedną z zalet nowych materiałów w ofercie Trotec jest ich wysoka odporność na warunki atmosferyczne, co znaczenie poszerza zakres ich zastosowań.

ilustracjastrzałka

Napis wykonany z TroGlass Neon

Uniwersalny materiał do wielu zastosowań

Trzecią nowością jest seria TroGlass XT czyli arkusze ekstrudowanego szkła akrylowego. Ten przezroczysty materiał z dobrą przepuszczalnością światła doskonale sprawdzi się przy tworzeniu wszelkiego rodzaju ekspozytorów sklepowych, oznaczeń i dekoracji wnętrz. Przy pomocy drukarki UV na przezroczyste arkusze można z łatwością przenieść swoje kolorowe grafiki. Taki zabieg otwiera jeszcze więcej możliwości zastosowań. TroGlass XT cechuje się niską tolerancją grubości, dzięki czemu można go wykorzystać do tworzenia składanych konstrukcji, w których bardzo ważne jest idealne dopasowanie elementów do siebie. TroGlass XT to, obok produktów z serii TroGlass Clear, kolejne arkusze przezroczystego szkła akrylowego w ofercie producenta.

ilustracjastrzałka

Ekspozytor wykonany z zadrukowanego materiału TroGlass XT

Łącznie w ofercie Trotec znajdzie się aż 12 różnych serii z arkuszami akrylu, co daje niezliczone możliwości użytkownikom systemów laserowych. Wszystkie nowości będzie można zobaczyć na stoisku J11 już 9 i 10 września podczas targów FestiwalDruku.pl.

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764