logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowości Yongnuo w ofercie Foxfoto

  PR 23.01.2019, przeczytano 715 razy
ilustracjastrzałka
Yongnuo YN968CD

Firma Foxfoto wprowadza do swojej oferty nowe produkty marki Yongnuo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowosci-yongnuo-w-ofercie-foxfoto,380911,artykul.html

Yongnuo YN968C to innowacyjna lampa reporterska, łącząca zalety światła błyskowego i ciągłego, posiadająca wbudowany odbiornik umożliwiający radiową komunikację z wyzwalaczami w systemie Yongnuo YN622C oraz YN560. Yongnuo YN560 to jedna z najpopularniejszych manualnych lamp błyskowych w ofercie producenta, tym razem w wersji YN560Li, zasilanej wydajnymi akumulatorami litowymi typu ICR18650.

Pojawiła się także nowa lampa światła ciągłego YN260, będąca wariacją modelu YN360. Lampa ta generuje bardziej rozproszone i otulające światło dzięki wykorzystaniu diod SMD LED.

Wśród obiektywów nowościami są jasny obiektyw 35 mm o świetle f/1,4 oraz makro 60 mm f/2, obydwa z mocowaniem pod Canon EF.

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764