Na przełomie stycznia i lutego ukaże się Magazyn Studentów SEMESTR jakiego jeszcze nie było! Bardziej czytelny i bardziej lifestylowy. Powiększony, niestandardowy format pisma (o szerokości 225 mm) to odpowiedź na wciąż rosnące zainteresowanie marketerów bezpośrednim dotarciem do studentów.
Zmiana formatu pisma umożliwia zastosowanie bardziej przejrzystego layoutu oraz oferuje reklamodawcom nowe rozwiązania reklam (w tym i niestandardowych), będące odpowiedzą na rosnące zapotrzebowanie wyróżnienia klientów na łamach pisma. Towarzyszy temu bogatsza oferta reklamowa, która umożliwi lepszą współpracę z reklamodawcami. Nowy cennik zaoferuje jeszcze szersze możliwości współpracy reklamowo-redakcyjnej.
Już w dwóch jesiennych numerach mocno rosnące zainteresowanie reklamodawców, bardzo duża liczba reklam oraz szeroka studencka tematyka Magazynu zaowocowały dwukrotnie zwiększoną liczbą stron.
W nowym roku wydawca Magazynu Studentów SEMESTR rozpoczyna również współpracę z brokerem reklamowym. Ma to na celu dalsze zwiększenie wpływów z reklam oraz jeszcze szerszą i pełniejszą współpracę z reklamodawcami.
Czytelnikom oraz marketerom nowy SEMESTR proponuje także zmieniony layout. Projekt makiety przygotowywany był przez kilka miesięcy przez warszawskiego designera - Annę Doraczyńską - i badany na grupach focusowych. Rebranding uczynił Magazyn nowocześniejszym, bardziej czytelnym i przejrzystym. Zmiany w piśmie zaowocowały również zmianą logotypu, który zyskał bardziej nowoczesny charakter przy jednoczesnym zachowaniu związku z dotychczasową winietą.
Jak przystało na pismo z blisko jedenastoletnią tradycją, w nowym roku pojawią się również nowe działy - np. "giełda dla studenta", mało znane sporty, ekologia.
Pojawienie się nowego SEMESTRu będzie wsparte akcją reklamową m.in. we współpracujących portalach oraz mediach (m.in. na antenie Radiostacji). Na początku roku wydawca Magazynu przeprowadzi również akcję promocyjną, skierowaną bezpośrednio do marketerów.
Pierwsze wydanie po rebrandingu będzie równocześnie specjalnym WYDANIEM WALENTYNKOWYM.
SEMESTR - Magazyn Studentów (bezpłatny)
Nakład: 100.000 egz. (ZKDP); czytelnictwo: 4,32 os./egz., dystrybucja: 1.070 punkTów w całej Polsce. Według ostatnich badań STER w ciągu miesiąca SEMESTR dociera do ponad 25% studentów w całej Polsce. (BADANIE: STER 2006, kwiecień 2006: CCS = 25,29%)
Źródło: SEMESTR