logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy, większy i bogatszy „Semestr” dla studentów

  PR 24.01.2007, przeczytano 1080 razy

Na przełomie stycznia i lutego ukaże się Magazyn Studentów SEMESTR jakiego jeszcze nie było! Bardziej czytelny i bardziej lifestylowy. Powiększony, niestandardowy format pisma (o szerokości 225 mm) to odpowiedź na wciąż rosnące zainteresowanie marketerów bezpośrednim dotarciem do studentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy%2C-wiekszy-i-bogatszy-semestr-dla-studentow,5016,artykul.html

Zmiana formatu pisma umożliwia zastosowanie bardziej przejrzystego layoutu oraz oferuje reklamodawcom nowe rozwiązania reklam (w tym i niestandardowych), będące odpowiedzą na rosnące zapotrzebowanie wyróżnienia klientów na łamach pisma. Towarzyszy temu bogatsza oferta reklamowa, która umożliwi lepszą współpracę z reklamodawcami. Nowy cennik zaoferuje jeszcze szersze możliwości współpracy reklamowo-redakcyjnej.

Już w dwóch jesiennych numerach mocno rosnące zainteresowanie reklamodawców, bardzo duża liczba reklam oraz szeroka studencka tematyka Magazynu zaowocowały dwukrotnie zwiększoną liczbą stron.

W nowym roku wydawca Magazynu Studentów SEMESTR rozpoczyna również współpracę z brokerem reklamowym. Ma to na celu dalsze zwiększenie wpływów z reklam oraz jeszcze szerszą i pełniejszą współpracę z reklamodawcami.

Czytelnikom oraz marketerom nowy SEMESTR proponuje także zmieniony layout. Projekt makiety przygotowywany był przez kilka miesięcy przez warszawskiego designera - Annę Doraczyńską - i badany na grupach focusowych. Rebranding uczynił Magazyn nowocześniejszym, bardziej czytelnym i przejrzystym. Zmiany w piśmie zaowocowały również zmianą logotypu, który zyskał bardziej nowoczesny charakter przy jednoczesnym zachowaniu związku z dotychczasową winietą.
Jak przystało na pismo z blisko jedenastoletnią tradycją, w nowym roku pojawią się również nowe działy - np. "giełda dla studenta", mało znane sporty, ekologia.

Pojawienie się nowego SEMESTRu będzie wsparte akcją reklamową m.in. we współpracujących portalach oraz mediach (m.in. na antenie Radiostacji). Na początku roku wydawca Magazynu przeprowadzi również akcję promocyjną, skierowaną bezpośrednio do marketerów.

Pierwsze wydanie po rebrandingu będzie równocześnie specjalnym WYDANIEM WALENTYNKOWYM.

SEMESTR - Magazyn Studentów (bezpłatny)
Nakład: 100.000 egz. (ZKDP); czytelnictwo: 4,32 os./egz., dystrybucja: 1.070 punkTów w całej Polsce. Według ostatnich badań STER w ciągu miesiąca SEMESTR dociera do ponad 25% studentów w całej Polsce. (BADANIE: STER 2006, kwiecień 2006: CCS = 25,29%)

Źródło: SEMESTR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764