logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy, ulepszony Tidal z jeszcze lepszą jakością dźwięku dla wszystkich klientów

  PR 26.11.2021, przeczytano 340 razy

Dostępny jest już nowy, ulepszony TIDAL. Wszyscy użytkownicy serwisu mogą cieszyć się jeszcze lepszą jakością dźwięku, a dotychczasowe warianty subskrypcji otrzymały nowe nazwy. Pozostałe warunki świadczenia usługi pozostają bez zmian, więc nowy TIDAL to jeszcze lepsza jakość w dotychczasowej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy%2C-ulepszony-tidal-z-jeszcze-lepsza-jakoscia-dzwieku-dla-wszystkich-klientow,393911,artykul.html

TIDAL, który oferuje ponad 80 milionów utworów oraz 350 tysięcy wysokiej jakości wideo, zapewnia teraz wszystkim swoim klientom bezstratną jakość dźwięku o parametrach co najmniej takich samych jak na płycie CD. Nowe warianty serwisu TIDAL to obecnie HiFi oraz HiFi Plus.

TIDAL HiFi umożliwia słuchanie muzyki w formacie FLAC zapewniającym intensywniejszy i czystszy strumieniowy przesył mocnego dźwięku o praktycznie bezstratnej jakości. To muzyka jak z płyty CD.

TIDAL HiFi Plus łączy wszystkie zalety HiFI, czyli jakość dźwięku w formacie FLAC, z innowacyjnymi formatami audio Masters Quality Audio, Dolby Atmos, Sony 360 Reality Audio, które zapewniają dźwięk w uwierzytelnionej i nienaruszonej wersji o najwyższych możliwych parametrach, tak doskonały, jak brzmiał w studiu nagraniowym.

Oba rodzaje subskrypcji, czyli zarówno TIDAL HiFI, jak i TIDAL HiFi Plus, nadal są dostępne również w wariantach Family, czyli pakietach rodzinnych. Pozwalają one na korzystanie z serwisu przez nawet sześć osób, a każdy użytkownik ma spersonalizowane konto i dostęp do własnych playlist.

Nowy TIDAL, to jeszcze lepszy niż dotychczas serwis muzyczny dostępny w czterech rodzajach subskrypcji:

  • TIDAL HiFi za 19,99 zł miesięcznie (dawny TIDAL Premium).
  • TIDAL HiFi Family, czyli pakiet rodzinny za 29,99 zł miesięcznie ((dawny TIDAL Premium Family).
  • TIDAL HiFi Plus, czyli wariant z muzyką w najlepszej jakości dźwięku za 39,99 zł miesięcznie (dawny TIDAL HiFi).
  • TIDAL HiFi Plus Family, czyli pakiet rodzinny z muzyką w najlepszej jakości dźwięku za 59,99 zł miesięcznie (dawny TIDAL HiFi Family).

Z usługi TIDAL mogą korzystać klienci wszystkich rodzajów usług w sieci Plusa. Nowi użytkownicy serwisu mogą przez 90 dni korzystać z niego bez opłat, a po tym czasie usługa zostanie przekształcona w płatną zgodnie z wybranym wariantem. Plus daje swoim klientom możliwość dopisania usługi TIDAL do rachunku za usługi telekomunikacyjne.

Serwis TIDAL bez dodatkowych opłat jest dostępny w Plusie także z niektórymi ofertami telekomunikacyjnymi. Można go mieć w cenie abonamentu lub przez 12, 24 lub 25 miesięcy bez opłat w zależności od wybranej oferty. Wszystkie obecne usługi TIDAL Premium, z których klienci Plus korzystają w ramach swoich abonamentów zmienią się w TIDAL HiFi.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.
National Geographic dołączył do Programu Partnerskiego Onetu. W ramach współpracy, Onet udostępni swoim użytkownikom angażujące treści wideo wybrane z programów oferowanych na  trzech kanałach National Geographic. Wśród nich znajdą się fragmenty popularnych dokumentów, takich jak „Katastrofa w Przestworzach” czy „Przedziwna...
31 grudnia 2021 r. IAB Polska przekazał do KPRM wstępne stanowisko do projektu unijnego „rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej” (COM(2021)731)
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764